Gå til innhold

Hvorfor bekjempe islamifisering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne personen har stor støtte og enormt med respekt blant muslimer i Danmark og i store deler av den muslimske verden - høyst sansynlig også blant en del muslimer i norge:

http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/02/10/457433.html

Det er vanskelig å forstå hvorfor Danmark lar han få bo hos dem, spesielt siden de er mer restriktive i innvandringspolitikken er vi i Norge er.

Men han er et meget godt eksempel på hvorfor det er så viktig å bekjempe denne (u)kulturen før fotfestet blir så sterkt her at det er for sent.

Det skremmende er ikke at han er en ekstrem fundamentalist.

Det skremmende er hvilken støtte han har blant så alt for mange såkalte "moderate" muslimer i de muslimske miljøer.

Og at disse miljøer stadig øker i omfang og styrke - først og fremst grunnet familiegjenforeningspolitikken, som er den viktigste faktor til at denne (u)kulturen får utvikle seg videre i norden. Og den viktigste faktoren til at integrering mellom våre to inkompatible kulturer ikke er mulig.

Legg merke til hva våre ulike politikere mener er løsningene på disse problemer, og avgi din stemme der etter......

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

16

• gripp

5

• Juneau

2

• Prozak

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hans poeng understrekes her:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=302220

Det skal bli "morsomt" å se hva den konfliktsky Jensemann gjør nå.

Et godt eksempel på hvordan det går når du gir bort lillefingeren - og de bruker det for å gripe tak i hele hånda, og så armen, og så.....

Skrevet

Et godt eksempel på hvordan det går når du gir bort lillefingeren - og de bruker det for å gripe tak i hele hånda, og så armen, og så.....

Det er mange med greie på islam som forsøker å fortelle hvordan denne utrolig krypingen oppfattes som svakhet, og en bekreftelse på at vold og terror gir resultater.

Mange her i landet applauderer måten regjeringen har taklet dette på, og presset redaktøren til å komme med sin besyndelige erklæring (muslimer er berikende og fredselskende).

Man legger til grunn en vestlig måte å tolke situasjonen på, og tenker at vi kan bilegge denne konflikten ved å strekke ut en hånd og halveis sippe litt på tv (pølse-hansen).

Men så lett er det nok ikke.

Gjest sologmåneog...
Skrevet

Jeg har allerede lest det (og lagt en lenke dit under en annen tråd her:-).

Siv Jensen uttrykker også noen kloke ord i sakens anledning....

Hadde Siw Jensen vært Muslim hadde hun vært gift og levd trygt godt for lenge siden.

Skrevet

Hadde Siw Jensen vært Muslim hadde hun vært gift og levd trygt godt for lenge siden.

HÆ?? Lever hun ikke trygt og godt? Hun har vel selv valgt å ikke skaffe seg mann og barn. Du mener det er bedre å bli tvangsbortgiftet til et søskenbarn eller en gammel gubbe?

Gjest sologmåneog...
Skrevet

HÆ?? Lever hun ikke trygt og godt? Hun har vel selv valgt å ikke skaffe seg mann og barn. Du mener det er bedre å bli tvangsbortgiftet til et søskenbarn eller en gammel gubbe?

Kvinner burde ikke ta slike viktige avgjørelser.

Skrevet

hehe.. nice try.. Du er ute etter å provosere skjønner jeg. For du mener ikke seriøst det du skriver, så dum er du vel neppe eller?

Kvinner skal ikke selv få velge hvem de skal leve med? Man har tross alt bare ett liv, det må man gjøre det beste ut av.

Gjest sologmåneog...
Skrevet

hehe.. nice try.. Du er ute etter å provosere skjønner jeg. For du mener ikke seriøst det du skriver, så dum er du vel neppe eller?

Kvinner skal ikke selv få velge hvem de skal leve med? Man har tross alt bare ett liv, det må man gjøre det beste ut av.

Har du noen gang hørt en Muslimsk kvinne klage?

Mens vestlige kvinner? De klager på alt, det må jo være en grunn til dette?

Skrevet

Ja, man hører stadig vekk fler muslimske kvinner som klager. Nå først tør de å begynne å klage. Før når de gjorde det ble de drept ganske enkelt, fordi de da vanæret familien. Det sier seg selv at hele det opplegget med tvang ovenfor kvinner som muslimene står for er helt sykt. Kvinner skal da på lik linke med menn kunne styre over sitt eget liv. Og kunne si sin mening, enten det er klaging eller noe hun er fornøyd med.

Skrevet

Jeg vil tro hun lever enda tryggere og vesentlig bedre nå....

Skrevet

he-he....hvis du mener å provosere, så bør det gjøres noe mer intelligent:-)

Skrevet

Kan kanskje grunnen være at den vestlige kvinnen har den friheten til å klage om hun vil, mens den muslimske ikke har den muligheten - uten at det kan få svært alvorlige konsekvenser for henne...?

Skrevet

Det er mange med greie på islam som forsøker å fortelle hvordan denne utrolig krypingen oppfattes som svakhet, og en bekreftelse på at vold og terror gir resultater.

Mange her i landet applauderer måten regjeringen har taklet dette på, og presset redaktøren til å komme med sin besyndelige erklæring (muslimer er berikende og fredselskende).

Man legger til grunn en vestlig måte å tolke situasjonen på, og tenker at vi kan bilegge denne konflikten ved å strekke ut en hånd og halveis sippe litt på tv (pølse-hansen).

Men så lett er det nok ikke.

Tvert om.

Og det skremmende er at slike naivister og idioter som Hansen er de som skal legge føringene for dette for oss nordmenn.

Men vi får som vi bad om (stemte for)....

Skrevet

Tvert om.

Og det skremmende er at slike naivister og idioter som Hansen er de som skal legge føringene for dette for oss nordmenn.

Men vi får som vi bad om (stemte for)....

Noe av det verste var da lederen av islamsk råd lovte å gi Magazinet-redaktøren beskyttelse etter hans botsgang. Og alt mens statsråd Hansen bivånet det hele, med en tåre i øyekroken..en gledeståre.

Islamsk råd inntar altså ren mafia-posisjon og regjeringen skjønner ingenting.

...

Sorry..jeg blir ikke ferdig med den forestillingen, men det var noe av det ynkeligste jeg noensinne har sett av en toppolitiker.

Skrevet

Noe av det verste var da lederen av islamsk råd lovte å gi Magazinet-redaktøren beskyttelse etter hans botsgang. Og alt mens statsråd Hansen bivånet det hele, med en tåre i øyekroken..en gledeståre.

Islamsk råd inntar altså ren mafia-posisjon og regjeringen skjønner ingenting.

...

Sorry..jeg blir ikke ferdig med den forestillingen, men det var noe av det ynkeligste jeg noensinne har sett av en toppolitiker.

Dette har du snakket om flere ganger - og jeg er villig til å gi mye for å bivåne seansen som jeg altså gikk glipp av. Mon tro om klippet er tilgjengelig på NRKs (TV2s?) websider?

Skrevet

Dette har du snakket om flere ganger - og jeg er villig til å gi mye for å bivåne seansen som jeg altså gikk glipp av. Mon tro om klippet er tilgjengelig på NRKs (TV2s?) websider?

Er det sendt på NRK så er jeg sikker på at du finner det der.

Men jeg har ikke sett det selv, så om noen (gripp) kan fortelle når og hvor det ble sendt er også jeg takknemlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...