Gå til innhold

Hvorfor bekjempe islamifisering

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Til------> Goliath' timestamp='1139862100' post='2979427]

Er du en gammel og bitter mann som er veldig sosial engasjert?

Istedenfor å bære seg så mye over det som skjer så man kan jo lete etter alternative løsninger. Og media skal man ta med en solid klype salt.

Blir bare så provosert over at så mange legger ut linker i hytt og pine og bare klager. Gjør noe med det hvis du er så engasjert.Og ja, ikke spør meg hva du skal gjøre, jeg vet det ikke selv men mener at slike ting fører ikke til forståelse men mere misnøye.

Hva tror du det er jeg gjør her da?

Skal man gjøre noe med slike utfordringer, så er det nettopp å gi uttrykk for sine meninger i det frie demokratiet vi har - og således bidra til å få øynene opp på de som ikke helt ser ut til å forstå hvor alvorlig dette er.

Det kan se ut til at du er en av de som helelr ønsker å stikke hodet i sanden og håpe på at dette er noe som går over av seg selv.

Deg om det.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

16

• gripp

5

• Juneau

2

• Prozak

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Til------> Goliath' timestamp='1139862100' post='2979427]

Er du en gammel og bitter mann som er veldig sosial engasjert?

Istedenfor å bære seg så mye over det som skjer så man kan jo lete etter alternative løsninger. Og media skal man ta med en solid klype salt.

Blir bare så provosert over at så mange legger ut linker i hytt og pine og bare klager. Gjør noe med det hvis du er så engasjert.Og ja, ikke spør meg hva du skal gjøre, jeg vet det ikke selv men mener at slike ting fører ikke til forståelse men mere misnøye.

Her har du forresten en link til å ergre deg over:

http://www.nrk.no/nyheter/kommentar/5480157.html

Men du bør lese den - så forstår du i hvert fall hvorfor det kan være greit å være mentalt forberedt på det som kan komme.

Skrevet

Jeg vet at det dreier seg om noe helt annet og mer vesentlig.

Vi har tydeligvis bare helt forskjellig oppfatning om fremgangsmåten.

Det er dette som vi alle bør være bekymret for:

Og jeg kan love deg at når dette først smeller (hvilket det vil gjøre om Iran ikke trekker seg), så spiller det svært liten rolle hvor diplomatiske vi til nå har valgt å være - og hvor mye noen mener vi har valgt å krype......

Da blir det hardt mot hardt - og sansynligvis noe som også sterkt vil merkes her i Norge.

Skrevet

bare en liten tanke - det er vel tross alt lettere å holde en viss oversikt og "kontroll" med en slik fyr dersom han bor i landet, enn om han gjemmer sekk vekk i gurkastan.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Og jeg kan love deg at når dette først smeller (hvilket det vil gjøre om Iran ikke trekker seg), så spiller det svært liten rolle hvor diplomatiske vi til nå har valgt å være - og hvor mye noen mener vi har valgt å krype......

Da blir det hardt mot hardt - og sansynligvis noe som også sterkt vil merkes her i Norge.

I dag diskuterer jeg kropp og pupper og så kommer du trekkende med dette her:)

Vi får bare håpe at alt roer seg. Orker ikke gruble for mye i dag. Blir litt redd jeg.

Skrevet

I dag diskuterer jeg kropp og pupper og så kommer du trekkende med dette her:)

Vi får bare håpe at alt roer seg. Orker ikke gruble for mye i dag. Blir litt redd jeg.

Det er noe vi bør være bekymret for.

Og desverre tror jeg ikke at løsningen på noen som helst måte er å "krype" for islamittene - men tvert om. Kampen må vi ta før eller siden, og så får vi bare håpe at den kan tas på det diplomatiske og politiske plan, og ikke med rene maktmidler.

Men vi må sette hardt mot hardt så tidlig som mulig, og ikke vente til vi blir tvunget til å sette hardt mot hard rent militært.

Pupper og kropp kan uansett være en fin avkobling:-)

Skrevet

Det er tydelig at regimet i Iran har fått blod på tann av tegningene. De lemper ut alle kontrollører, bryter alle bånd og avtaler og er allerede i gang med anriking av uran. Atombomber er ikke langt unna i tid.

Den frie verden kan selvsagt ikke se på at denne psyko-staten får slike farlige gønnere.

Landet er jo umulig å innta, og det er heller ikke mulig å velte regimet utenfra. Det må i så fall komme som et resultat av indre oppgjør.

De virkemidler vi sitter igjen med er å ødelegge de anlegg der anriking av uran skjer ved hjelp av bombing og raketter.

...

Hvem som må gjøre jobben? USA selvsagt..og heldigvis.

Skrevet

Det er tydelig at regimet i Iran har fått blod på tann av tegningene. De lemper ut alle kontrollører, bryter alle bånd og avtaler og er allerede i gang med anriking av uran. Atombomber er ikke langt unna i tid.

Den frie verden kan selvsagt ikke se på at denne psyko-staten får slike farlige gønnere.

Landet er jo umulig å innta, og det er heller ikke mulig å velte regimet utenfra. Det må i så fall komme som et resultat av indre oppgjør.

De virkemidler vi sitter igjen med er å ødelegge de anlegg der anriking av uran skjer ved hjelp av bombing og raketter.

...

Hvem som må gjøre jobben? USA selvsagt..og heldigvis.

Det ville overraske meg mer om det ikke faller noen bomber og raketter over Iran i løpet av våren sommeren, enn om det gjør det.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...