Gå til innhold

Tips om enkel og grei mobil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En i familien vil ha en ny telefon, men kun en enkel og grei telefon med mulighet for SMS og MMS, ikke en lang rekke funksjoner. Sånn omtrent den rake motsetningen til hva slags telefon jeg foretrekker... ;-)

Dessuten skal det være med Tele2-binding, så da begrenser utvalget seg en del.

Men kan noen anbefale eller fraråde noen av disse:

Sony Ericsson Z520i

Sony Ericsson J210i

Nokia 6101

Nokia 6020

Nokia 6030

Nokia 3120

Nokia 5140i

Motorola V360

Selv er jeg veldig fornøyd med Sony Ericsson-telefoner (men har ingen kjennskap til ovenfornevnte modeller), men vedkommende har fra før en Nokia-telefon (eldgammel sådan...)

Noen tips?

Fortsetter under...

Skrevet

SE k700i er en god mobil, har passe utvalg av 'nødvendige' duppeditt-ting og koster mindre og mindre for hver måned. Jeg har den selv, og er bare fornøyd.

Vet ikke om den er kompatibel med Tele2.

Skrevet

SE k700i er en god mobil, har passe utvalg av 'nødvendige' duppeditt-ting og koster mindre og mindre for hver måned. Jeg har den selv, og er bare fornøyd.

Vet ikke om den er kompatibel med Tele2.

Takk for svar. Den er ikke i Tele2 sin nettbutikk i alle fall. Det er visstnok ikke vanlig å finne kampanjer på mobiltelefoner med Tele2-abonnement i vanlige butikker.

Skrevet

Takk for svar. Den er ikke i Tele2 sin nettbutikk i alle fall. Det er visstnok ikke vanlig å finne kampanjer på mobiltelefoner med Tele2-abonnement i vanlige butikker.

Men hvorfor må det være Tele2? Var kunde der en gang i verden, og aldri mer...

Skrevet

Men hvorfor må det være Tele2? Var kunde der en gang i verden, og aldri mer...

Vel - denne personen har gjort seg opp en mening... hehe

Jeg gidder ikke bruke tid eller energi på å overbevise om at det kan lønne seg å bytte, skal bare anbefale eller fraråde telefonmodell.

Skrevet

Vel - denne personen har gjort seg opp en mening... hehe

Jeg gidder ikke bruke tid eller energi på å overbevise om at det kan lønne seg å bytte, skal bare anbefale eller fraråde telefonmodell.

Nå, den sorten altså... :)

Prøv å kikke på disse testene:

http://www.amobil.no/tester/

Annonse

Skrevet

Jeg følgende telefon:

Sony Ericsson Z520i

Den er veldig brukervennlig og feminin. Har kjøpt den i tele2 sin nettbutikk. Rask levering og jeg har ingenting å si på tele2. Har hatt tele 2 i snart 2 år og og det har ikke vært noe tull. Forresten er vi 4 i familien som har binding i tele2. Vi har ogå tele2 familie og ringer gratis til hverandre. SUPERT:-)

Skrevet

Jeg følgende telefon:

Sony Ericsson Z520i

Den er veldig brukervennlig og feminin. Har kjøpt den i tele2 sin nettbutikk. Rask levering og jeg har ingenting å si på tele2. Har hatt tele 2 i snart 2 år og og det har ikke vært noe tull. Forresten er vi 4 i familien som har binding i tele2. Vi har ogå tele2 familie og ringer gratis til hverandre. SUPERT:-)

Godt at du er fornøyd med Tele2. Vet ikke om vedk. vil ha klapptelefon, men skal i alle fall anbefale den. Ut fra det jeg kan lese, i tillegg til det du sier, så virker det som en fin telefon.

Skrevet

Elkjøp kjører kampanjer med telefoner med Tele2-binding.

Ellers kan jeg anbefale SE K700i; har den selv og den var ikke så hakke gæren da jeg lærte meg å bruke den. Var vant til Nokia og alt var forskjellig fra den, men jeg greide å lære meg å bruke den etter noen få dager.

Annonse

Skrevet

Elkjøp kjører kampanjer med telefoner med Tele2-binding.

Ellers kan jeg anbefale SE K700i; har den selv og den var ikke så hakke gæren da jeg lærte meg å bruke den. Var vant til Nokia og alt var forskjellig fra den, men jeg greide å lære meg å bruke den etter noen få dager.

OK, takk for tips! :-)

Skrevet

På sidene til amobil.no kan du lese om tester av mobiler og lese hva brukere synes om hver enkelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...