Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mlekang

hei... jeg har lest alle innleggene men må nok ha inn info med teskje idag trur jeg. Jeg fikk januar 05 en gutt. Jeg ammet lenge, og fikk ikke første mens igjen før den 27.12, skulle hatt den igjen da den 27.1, men den kom ikke og den 8.2 viste testen posetiv! Jeg ble super glad, men det som er litt kjipt er at jeg blødde to-tre dager ca den 13-14.1, det er jo da jeg har eggløsning, og jeg har dermed ikke helt sikker på om det kunn er mensen som er svært uregelmessig... Det jeg trur selv er at jeg er gravid, men den midterste blødningen (13-14.1) bare var egget som festet seg...

Er det noen som har noen god forklaring eller noen støttende ord? Jeg har uansett ikke tenkt å ta en ny test om ca to uker. Får jeg blødning innen da så er jeg jo ikke gravid... Dessuten så har jeg heller ikke tenkt å gå til første kontroll før jeg er 10-12 uker, det var jeg med de to andre barna mine...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218319-gravid-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt hva du spør om. La meg se om jeg har forstått det rett: Du hadde siste mens 27. desember, og hadde en liten blødning 13-14.1, samt testa positivt 8. februar? Da er du gravid.

Små blødninger tidlig i svangerskapet er ganske vanlige, og en positiv test _er_ en positiv test.

Gratulerer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218319-gravid-enda/#findComment-1618109
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...