Gå til innhold

Hvordan overbeise henne?

Anbefalte innlegg

Gjest GTA2006

Jeg er en gutt på 25 og har en kjæreste på 22. VI ble sammen ifjor før sommeren men så skjedde det mye dumt mellom oss og vi ble uvenner. Nå er vi sammen igjen og ting går mye bedre nå. Jeg var veldig usikker før og har jobbet mye med meg selv. Vi har vært gjennom en abort også.

Nå som vi er sammen igjen er alt mye bedre. Men kjæresten min sier hele tiden at hun er redd for å miste meg og at jeg vil finne meg en annen. Dessuten sier hun at jeg er sosial og kul som gjør at jeg blir fort kjent med andre jenter og det er hun redd for. Jeg slet med sjalusi før men har jobbet meg gjennom det. Nå er jeg ikke det lenger og hvis kjæresten min danser med en annen gutt så blir jeg ikke sur. Vi er frie begge to selv om vi er sammen. VI vet begge hvor grensa går.

Nå har vi vært sammen siden november 2005 og kjæresten min har begynt å nevne om forlovelse og å flytte sammen. Jeg synes det er litt tidlig og har sagt det til henne. Jeg er veldig glad i henne men ting må komme gradvis.

Det jeg lurer på er hvorfor hun er så redd for å miste meg. Vi har gått gjennom så mye men er sammen nå og har det kjempefint. Hun sier at hun ikke vil la meg danse med en annen jente på byen. Slike ting var jeg redd for før men skjønte at jeg trengte ikke være redd så lenge vi to er sammen. Men nå er hun slik. Jeg får komplimenter for seksuallivet vårt men hun sier at hun er redd for at jeg skal finne meg en annen hvis hun ikke kan tilfredsstille meg. Men saken er at det gjør hun utmerket og det har jeg sagt. Det jeg ikke skjønner er hva som har skjedd. Pendelen har snudd seg slik at slik jeg var før er hun nå. Da var jeg kjemperedd for å kiste henne og så på andre som trusler. Nå har jeg jobbet meg gjennom det og har ikke noe problemer med det.

Hva kan jeg gjøre og kan noen skjønne hva som rører seg i hodet hennes?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218326-hvordan-overbeise-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GTA2006

Kjære deg!

Skjønner din fortvilelse. Alt jeg kan si er at en abort kan gjør en jente sårbar, for livet. tiden leger alle sår, foreløpig er såret nokså åpent? Hun trenger deg mer enn noensinne.

Ja, du sier noe der og jeg er der for henne uansett hva som skjer. Men hvorfor er hun så redd for å miste meg? Og når jeg sier at jeg er kjempeglad i henne og at det vi vært gjennom har ført oss nærmere hverandre, hvorfor tror hun ikke på det?

Er nok ingen magiske ord eller setninger du kan si som på et øyeblikk vil overbevise henne. Her er det tydeligvis masse usikkerhet mtp henne selv, deg, og ikke minst forholdet deres. Den eneste måten å overbevise henne er å ta tiden til hjelp - overbevis henne litt hver dag! Vær hyggelig, fortell henne uten oppfordring at du er glad i henne, at du alltid vil være der osv. Roma ble ikke bygd på en dag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...