Gjest LucySky Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg har fått mail fra ei ung jente (Nederland) og når jeg prøver å svare henne, får jeg det tilbake fra den hersens mailer deamon ... Hun sendte meg helt sikkert en ufullstendig adresse, for etter @ sto det bare hot. Det fylte jeg ut med hotmail.com, men jeg får det altså tilbake. Noen som skjønner mer av dette enn meg? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Hold med musa over der navnet hennes står som avsender når du får mailen. Klikk med høyre musetast (den andre tasten) trykk på egenskaper. Da får du opp den fullstendige adressen hun sendte fra. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Takk. Nå prøver jeg forskjellige framgangsmåter. 0 Siter
jaime Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Finnes flere andre mailtjenester med domener som starter med "hot", bl.a. hotpop.com. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Kan du ikke bare besvare mailen da? Nei, det er jo det at det ikke går. Den ble sendt via en annen, som nå har slettet den. MEN jeg har ennå ikke fått returnert fra den grusomme mailer deamon den som jeg postet til @hotmail.com i ettermiddag, og da regner jeg med at den er i (riktig) boks! 0 Siter
flisa Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Nei, det er jo det at det ikke går. Den ble sendt via en annen, som nå har slettet den. MEN jeg har ennå ikke fått returnert fra den grusomme mailer deamon den som jeg postet til @hotmail.com i ettermiddag, og da regner jeg med at den er i (riktig) boks! ååååååååå sånn! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.