Gå til innhold

Ønsker hjelp til å finne samlivsterapaut for par

Anbefalte innlegg

Forslag god Samlivsterapaut par?

Hei! Jeg lurte på om du kunne foreslå noen gode sammlivsterapauter for par. Bor på Grefsen i Oslo, så noe i nogenlunde nærhet kunne vært fint. Jeg er i en situasjon hvor min mann og jeg har valgt å flytte fra hverandre, en tenke pause. Vi har tre små barn, har vært sammen i over 20 år. Grunnen til at vi til slutt valgte å ta en pause i forholdet er pga. utroskap fra min manns side. Det har pågått i flere år mens barna var veldig små. Vi har prøvd å legge dette bak oss, men min mann sliter med det som har skjedd, skyld osv. Generelt sett ser han ganske mørkt på livet. Han er en mann som har veldig vanskelig for å åpne seg, snakke om følelser. Jeg er stikk motsatt. Vi ønsker nå å gå i terapi sammen for forhåpentligvis å finne tilbake til hverandre. Vi trenger hjelp til å lære å kommunisere bedre, få hjelp til å legge fortiden bak oss... Ingen tvil at vi er glad i hverandre, og som sagt har vi tre små barn. Kan du gi oss noen tips på gode terapauter?? Det er så mange å velge imellom, og det er VIKTIG at vi finner en terapaut som har erfaring. Jeg venter i spenning! Tusen Takk!

Fortsetter under...

Annonse

Gjest miracraig

Eller.. Jeg går jo ofte i samlivsterapi alene, fordi gubben ikke klarer å være i samme rom som meg.

...ganske enkelt å stjele sukkertøy fra en unge, som du ser...ditt innlegg med kopiert nick kl 20:08, er nå blitt lite troverdig...

*Ler enda mer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...