Gå til innhold

Noen som vet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Han jeg deler seng og oppvaskmaskin med - gleder seg også....

Lips1365380508
Skrevet

Han jeg deler seng og oppvaskmaskin med - gleder seg også....

Hehe, men ikke du? =)

Lips1365380508
Skrevet

7.04 2006

Detta blir gøy

Åh takk!;)

Skrevet

Hehe, men ikke du? =)

Jeg er ikke sånn tegnefilmfantast - men innrømmer at jeg trakk på smilebåndet av 1'ern - men jeg ler ikke likek høyt den 28. gangen -som visse andre -for å si det sånn.....:)

Annonse

Skrevet

Den skal ungene og jeg også se! Gleder oss villt vi og! :o)

Lips1365380508
Skrevet

Jeg er ikke sånn tegnefilmfantast - men innrømmer at jeg trakk på smilebåndet av 1'ern - men jeg ler ikke likek høyt den 28. gangen -som visse andre -for å si det sånn.....:)

Hehe. Nei,ikke sant, ikke jeg heller i grunn. Det holder med en gang. Det gjelder for så vidt vanlige filmer også. Skjelden jeg ser en film flere ganger.

Lips1365380508
Skrevet

Den skal ungene og jeg også se! Gleder oss villt vi og! :o)

;) Snart april da. Tiden går fort. Må innrømme at jeg har lett etter den på nette, for å laste ned, men fant ikke. Kansje like greit...

Skrevet

Hehe. Nei,ikke sant, ikke jeg heller i grunn. Det holder med en gang. Det gjelder for så vidt vanlige filmer også. Skjelden jeg ser en film flere ganger.

mm- jeg har nå sett Chocolat 3 ganger da - - - og det er vel nærmest personlig rekord - MULIG jeg ser den enda en gang også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...