Gå til innhold

Hvordan finne en dyktig tannlege

Anbefalte innlegg

Gjest Toothless Tony
Skrevet

Er ikke fornøyd med den jeg har brukt så langt. Veldig hyggelig, men hver gang hun fikser noe så dukker det opp noe mer på samme sted kort tid etterpå.

Hvordan sikre at man finner en flink tannlege?

Skrevet

Colloseumklinikken.

Det kommer selvfølgelig ann på hvor du bor, men de er flere steder i Norge.

Skrevet

Hvis du bor i Olso, har jeg et godt tips til deg.

Hvis ikke, bør du spørre venner og bekjente du stoler på dømmekraften til, så kan de anefale deg en god tannlege.

Skrevet

Støtter forslaget om å spørre venner og kjente om de kan anbefale en tannlege.

Gjest Cezalion
Skrevet

Hvis ikke, bør du spørre venner og bekjente du stoler på dømmekraften til, så kan de anefale deg en god tannlege.

Jeg bor i Oslo, så tar gjerne imot det tipset. :-)

Gjest Toothless Tony
Skrevet

Jeg bor i Oslo, ja!

Tips ivei, jeg tar imot med glede.

Skrevet

Jeg bor i Oslo, ja!

Tannlege Fritsch i Storgata. Han er dyktig, rolig, informativ og slett ikke dyr.

Skrevet

Jeg bor i Oslo, så tar gjerne imot det tipset. :-)

Tannlege Fritsch i Storgata. Han er dyktig, rolig, informativ og slett ikke dyr.

Gjest Cezalion
Skrevet

Takk takk :-)

Gjest blue cucumber
Skrevet

Jeg bor i Oslo, ja!

Storo Tannklinikk. Tannlege Elisabeth. Hyggelig tannlege med sørlandsdialekt. har bare vært hos henne en gang men hun virker ganske nøye med arbeidet sitt og tar seg gjerne tid til å prate litt med klienter før hun starter

Er iallefall det inntrykket jeg har. Men vanskelig å danne meg en oppfatning etter En konsultasjon

Skrevet

Jeg bor i Oslo, ja!

Ivar Sundsbø på Torshov. Han er fantastisk. Ikke særlig dyr heller, faktisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...