Gjest Prippent? Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Det samme skjer så ofte. Jeg mister drops ut av jakkelomma og i lomma ligger det alltid også mynter. Synes dety er litt ekkelt å spise dropsen da. Tenker på alle som har tatt i desse myntene som så ligger inntil dropsen. Kaster du drops som har ligget løst i lomma sammen med mynter? 0 Siter
amber sun Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg pleier ikke ha mynter i lomma. Men jeg kaster nok drops som har falt ut i lomma uansett ja. Alltid noe støv og sånn på, æsj. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 "Kaster du drops som har ligget løst i lomma sammen med mynter?" I mine aller mest snopesyke øyeblikk har jeg nok spist dem...men normalt ikke ;-) 0 Siter
org Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Kaste drops?! Nei, for all del... Jeg er av den godteglade typen, som nok ikke ville kastet dem. Men de faller ikke ut i lomma mi heller. Hvis de gjorde det, ville de vært fulle av lommerusk og sånt. 0 Siter
Platina Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Minner meg om den gangen jeg sa til min datter at hun ikke måtte spise på den mynten hun fikk for en tann hun hadde mistet. Tenk på alle de gamle gubbene som kan ha tatt i den, sa jeg (ok, kanskje ikke helt politisk korrekt). Pøh! Det har jo vært en tann, sier hun... Jeg ble svar skyldig. Men for å svare på spørsmålet - jeg ville nok kastet de dropsene. 0 Siter
bb71 Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Minner meg om den gangen jeg sa til min datter at hun ikke måtte spise på den mynten hun fikk for en tann hun hadde mistet. Tenk på alle de gamle gubbene som kan ha tatt i den, sa jeg (ok, kanskje ikke helt politisk korrekt). Pøh! Det har jo vært en tann, sier hun... Jeg ble svar skyldig. Men for å svare på spørsmålet - jeg ville nok kastet de dropsene. Min bestemor sa til meg at man måtte vaske all frukt, for negerne som hadde plukket dem kunne ha tiss på fingrene. Om mynter sa hun at negerne kunne ha tatt på dem, så de måtte man aldri putte i munnen, må bare unnnskylde henne med at hun var gammel.... 0 Siter
flisa Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Min bestemor sa til meg at man måtte vaske all frukt, for negerne som hadde plukket dem kunne ha tiss på fingrene. Om mynter sa hun at negerne kunne ha tatt på dem, så de måtte man aldri putte i munnen, må bare unnnskylde henne med at hun var gammel.... hihi - som mora i (som ikke er så veldig gammel) - da vi var små og skulle ligge på campinghytter - da måtte vi ligge godt nedi soveposene - så vi ikke kom nær madrassen som negra'n kunne ha tissa i. At det går an.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.