amber sun Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 http://www.unbra.no/startside/index_html Noen som har prøvd denne her? Jeg kan ikke skjønne at den blir sittende som den skal, ideen er jo god men når innsiden er selvklebende _og_ i tillegg kan vaskes 100ganger...hvordan kan limen/klebestoffet være sterkt nok da? Ser for meg at den sitter den første halvtimen for så å sige nedover og forårsake alt annet enn lekre pupper... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Ha, ha, synes jeg ser den der utenpå mine D-cup-pupper, som ikke er like spretne som før etter to graviditeter om ca 3 år med amming.... Hvorfor i heiteste skal man ha BH i det hele tatt da? 0 Siter
Gjest Concertina Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg har noe lignende, bare enda mer hudfarget og plastikkaktig. Det fungerer som bare søren, men jeg har ikke verdens største pupper (liten . De sitter klistra en hel kveld. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 *knis* Du får prøve den neste gang vi skal ut! 0 Siter
amber sun Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Ha, ha, synes jeg ser den der utenpå mine D-cup-pupper, som ikke er like spretne som før etter to graviditeter om ca 3 år med amming.... Hvorfor i heiteste skal man ha BH i det hele tatt da? hehe- ;-D 0 Siter
amber sun Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Jeg har noe lignende, bare enda mer hudfarget og plastikkaktig. Det fungerer som bare søren, men jeg har ikke verdens største pupper (liten . De sitter klistra en hel kveld. Kanskje det bare funker hvis man har a eller liten b-cup da. Men jeg skjønner ikke hvordan det kan henge godt nok fast når det ikker er lim, hva henger det egentlig fast i da? Altså, gummi mot hud? Eller er det lim? Er det vondt å ta av igjen? 0 Siter
amber sun Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 *knis* Du får prøve den neste gang vi skal ut! hohoho - tror du jeg vil se lekker ut da? Jeg har en liten mistanke om at jeg vil ende opp med pupper på halv åtte sånn litt utover kvelden... 0 Siter
Gjest kauffmann Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Ha, ha, synes jeg ser den der utenpå mine D-cup-pupper, som ikke er like spretne som før etter to graviditeter om ca 3 år med amming.... Hvorfor i heiteste skal man ha BH i det hele tatt da? Pga at dere kvinner er så dumme at dere tror vi menn krever det. 0 Siter
Platina Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Hadde jeg hatt så små og faste pupper at jeg kunne brukt en sånn en, så hadde jeg heller gått uten! Skjønner ikke helt meninga med den der jeg. 0 Siter
amber sun Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Hadde jeg hatt så små og faste pupper at jeg kunne brukt en sånn en, så hadde jeg heller gått uten! Skjønner ikke helt meninga med den der jeg. Vet du, akkurat det var det jeg tenkte og...at hvis puppene er små og faste nok til at denne her skal henge på - så trengs vel egentlig ikke noen bh i det hele tatt. :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 hohoho - tror du jeg vil se lekker ut da? Jeg har en liten mistanke om at jeg vil ende opp med pupper på halv åtte sånn litt utover kvelden... Men det kan jo bli morsomt! 0 Siter
amber sun Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Men det kan jo bli morsomt! Det kan det nok bli ja! ;-P Du får teste den ut du også da. *fnis* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Det kan det nok bli ja! ;-P Du får teste den ut du også da. *fnis* Hehe, vi måtte gjort det sammen ja! (Eller kanskje ikke....) 0 Siter
Elbereth Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 *råflire* I min verden er nok dette like uforståelig/ubegripelig som stringbindet... *s* (syns jeg ser meg selv og d-cuppene...) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Vet du, akkurat det var det jeg tenkte og...at hvis puppene er små og faste nok til at denne her skal henge på - så trengs vel egentlig ikke noen bh i det hele tatt. :-) Det er vel for bruk i de tilfellene man ikke vil at brystvortene skal vises? 0 Siter
amber sun Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 *råflire* I min verden er nok dette like uforståelig/ubegripelig som stringbindet... *s* (syns jeg ser meg selv og d-cuppene...) hehehe ;-P 0 Siter
amber sun Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Det er vel for bruk i de tilfellene man ikke vil at brystvortene skal vises? Aha! Så det er forklaringen! Det har jeg ikke tenkt sånn på... 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Det er vel for bruk i de tilfellene man ikke vil at brystvortene skal vises? Finnes bedre ting enn dette her, når man skal skjule brystvortene da. Så hvis denne bh-en _bare_ er for det ,så er den ikke no bra. 0 Siter
Gjest margretaa Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 A, B, C og D-cup... Hallo? Cupen sin str kommer jo an på hvor mange cm man er rundt. 85C er like stor som 80 D osv... Da er man jo like langt?! 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 A, B, C og D-cup... Hallo? Cupen sin str kommer jo an på hvor mange cm man er rundt. 85C er like stor som 80 D osv... Da er man jo like langt?! Omkrets og cup henger vel ikke sammen vel? A, B, C og D cup er jo forskjellige fasonger. Så omkrets og fasong må henge sammen, men de tilsvarer ikke hverandre dersom man øker omkrets. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.