Gjest Milla83 Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Omkrets og cup henger vel ikke sammen vel? A, B, C og D cup er jo forskjellige fasonger. Så omkrets og fasong må henge sammen, men de tilsvarer ikke hverandre dersom man øker omkrets. Om man går en str(tall) opp må man gå en cup ned. 75 D blir 80 C 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Om man går en str(tall) opp må man gå en cup ned. 75 D blir 80 C så da hjelper det jo lite å opplyse om A-D cup uten vidden rundt ja.. 0 Siter
Gjest lange formler Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Omkrets og cup henger vel ikke sammen vel? A, B, C og D cup er jo forskjellige fasonger. Så omkrets og fasong må henge sammen, men de tilsvarer ikke hverandre dersom man øker omkrets. Joda, cupstørrelsen betegner differansen mellom omkretsen rundt brystet og omkretsen rett under brystet. En 75 C - pupp er mindre enn en 95 C -pupp (selv om den førstnevnte kanskje virker større, fordi den sitter på en smalere rygg / kropp) Opp til 2,5 cm i differanse: A-cup 2,5-5 cm: B-cup 5-7,5 cm: C-cup 7,5-11,5 cm: D-cup 11,5 cm eller mer: E-cup og oppover 0 Siter
Gjest margretaa Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Omkrets og cup henger vel ikke sammen vel? A, B, C og D cup er jo forskjellige fasonger. Så omkrets og fasong må henge sammen, men de tilsvarer ikke hverandre dersom man øker omkrets. jo, alle a, b, c og d-cup er ikke like. 75D er 80 C. 85C er 80 D. En 70 C er en langt mindre pupp (og cup str) enn 95 C for å si det enkelt. antall cm rundt under bysten din, angår hvor stor f.eks C-cupen din er. Så å kjøpe en bh etter cup-str når det ikke er med cm, er håpløst. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Det der funker garantert ikke på mine pensjonerte ammepupper! Poenget med å ha på BH er vel at BH-en skal løfte og forme puppene litt. Den BH-en derimot, ser ut til å løftes opp av puppene. Og sånne løfte-pupper har dessverre ikke jeg. Ser for meg puppe-sig utover kvelden.. 0 Siter
Elbereth Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 hehehe ;-P - kanskje man kunne lime en på _hver_ pupp. Eller et par stykker? Uansett, det er en del fysiske lover som trer inn her 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Finnes bedre ting enn dette her, når man skal skjule brystvortene da. Så hvis denne bh-en _bare_ er for det ,så er den ikke no bra. Jeg vet ikke om det er det som er poenget med denne bh'en, det var bare et kreativt forslag fra min side :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 *Latterkrampe* Nei, det der bruker jeg sannelig ikke penger på du. Mine d-cups hadde ikke blitt noe lekrere i den innpakningen der i alle fall. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Det der er nok bare et dissereduserende nipple-cover for dem som har ståpupper fra før av.. :-) 0 Siter
Line Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 jo, alle a, b, c og d-cup er ikke like. 75D er 80 C. 85C er 80 D. En 70 C er en langt mindre pupp (og cup str) enn 95 C for å si det enkelt. antall cm rundt under bysten din, angår hvor stor f.eks C-cupen din er. Så å kjøpe en bh etter cup-str når det ikke er med cm, er håpløst. Øøh... talet står for antall centimeter rundt ryggen, målt rett under brystet. Om det er A-B-C eller D-cup kommer an på størrelsen på brystet. A-cup er bitteliten, C-cup ganske stor, og D-cup veldig stor. Jeg brukte C-cup i et par uker etter siste fødsel, men ramlet raskt ned på B igjen. Tør nok påstå at du tar litt feil der altså... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Det der er nok bare et dissereduserende nipple-cover for dem som har ståpupper fra før av.. :-) Da er spørsmålet hvem f... som vil skjule sine stånippler. De kvinnfolka kan ikke ha forstått mye. 0 Siter
Gjest margretaa Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Øøh... talet står for antall centimeter rundt ryggen, målt rett under brystet. Om det er A-B-C eller D-cup kommer an på størrelsen på brystet. A-cup er bitteliten, C-cup ganske stor, og D-cup veldig stor. Jeg brukte C-cup i et par uker etter siste fødsel, men ramlet raskt ned på B igjen. Tør nok påstå at du tar litt feil der altså... a-cup er liten iforhold til cm rundt under bysten, b cup litt større, c-cup enda større i forhold til cm under bysten, d.cup enda større som sagt, 70 B er en forholdsvis liten pupp. 85B er en mye større en. Bare gå å sjekk på de fleste steder de selger bh, så står det tavle om det. Men så klart er en 80 C større enn en 80 B igjen. Og så klart bruker du større cup str rett etter fødsel! Og de fleste er jo rundt 75-80 cm under, så så klart er de fleste med A cup mindre pupp enn C cup. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Øøh... talet står for antall centimeter rundt ryggen, målt rett under brystet. Om det er A-B-C eller D-cup kommer an på størrelsen på brystet. A-cup er bitteliten, C-cup ganske stor, og D-cup veldig stor. Jeg brukte C-cup i et par uker etter siste fødsel, men ramlet raskt ned på B igjen. Tør nok påstå at du tar litt feil der altså... Neste gang du er i en undertøysbutikk: Ta en BH i str 75B og sammenlikne cup-en med en BH i str 90B. Cup-ene er ikke like store selv om de heter det samme. Cup-en øker proporsjonalt med omkretsen rundt ryggen. Helt sant! 0 Siter
Line Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 a-cup er liten iforhold til cm rundt under bysten, b cup litt større, c-cup enda større i forhold til cm under bysten, d.cup enda større som sagt, 70 B er en forholdsvis liten pupp. 85B er en mye større en. Bare gå å sjekk på de fleste steder de selger bh, så står det tavle om det. Men så klart er en 80 C større enn en 80 B igjen. Og så klart bruker du større cup str rett etter fødsel! Og de fleste er jo rundt 75-80 cm under, så så klart er de fleste med A cup mindre pupp enn C cup. Jeg har 75 B og 80 B i størrelse på bh-er. Den eneste forskjellen er at den ene er fem cm større rundt ryggen. Cup'en er nøyaktig like stor på begge to. 0 Siter
Line Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Neste gang du er i en undertøysbutikk: Ta en BH i str 75B og sammenlikne cup-en med en BH i str 90B. Cup-ene er ikke like store selv om de heter det samme. Cup-en øker proporsjonalt med omkretsen rundt ryggen. Helt sant! Javel. 0 Siter
Gjest margretaa Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Jeg har 75 B og 80 B i størrelse på bh-er. Den eneste forskjellen er at den ene er fem cm større rundt ryggen. Cup'en er nøyaktig like stor på begge to. 80B skal nok være litt større. Men ikke nødvendigvis så mye at det gjør forskjell. Tviler ikke på at man kan bruke begge! Jeg kan f.eks bruke både 85 C og 80 D og eneste forskjellen er at 80 D er litt strammere rundt ribbeina... Sammenlign en 70 A med en 90 A. Kanskje litt vanskelig å finne... Jeg kan faktisk bruke både 85 B og 80 D, de er ganske like. Like like som 75 B og 80 B. Det skulle jo ikke vært mulig om det stemmer det du tror. Men jeg trodde det samme før jeg og. 95 D er en ganske stooor cup. Mens 75 D er mye mindre i forhold. Er både tallet og bokstaven som angir str. 0 Siter
Gjest Concertina Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Kanskje det bare funker hvis man har a eller liten b-cup da. Men jeg skjønner ikke hvordan det kan henge godt nok fast når det ikker er lim, hva henger det egentlig fast i da? Altså, gummi mot hud? Eller er det lim? Er det vondt å ta av igjen? Veldig klebrig gummi mot hud. Overhodet ikke vondt å ta av og på, kan lett justeres. Kan føles litt svett selvfølgelig, en varm sommerdag med mye dans 0 Siter
Gjest Concertina Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Vet du, akkurat det var det jeg tenkte og...at hvis puppene er små og faste nok til at denne her skal henge på - så trengs vel egentlig ikke noen bh i det hele tatt. :-) Den gir meg et lite løft og en liten kløft hvis jeg vil. Akkurat det jeg trenger i en tynn, pen kjole. Er liten B. Det den ikke gir er en pen liten blondekant hvis en utringing skulle komme på avveie, den ser mest ut som en protese.... 0 Siter
org Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Da er spørsmålet hvem f... som vil skjule sine stånippler. De kvinnfolka kan ikke ha forstått mye. Å, synes du det er så pent? Jeg synes at det er stygt på meg selv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Å, synes du det er så pent? Jeg synes at det er stygt på meg selv. Stive brystvorter er digg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.