Gå til innhold

Da har jeg byttet forum :)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Da kan jeg endelig bytte forum.

Tok en test i dag morrest og det var den nye digitale testen fra cb og der sto det klart og tydelig Gravid.

Har gått i en tåke i hele dag, har ikke helt gått opp for meg.

Det jeg tenker på nå er enn hvis det går galt......

Kommer sikkert med en del spørsmål underveis.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218355-da-har-jeg-byttet-forum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER!!!!

Jeg er også "nygravert" og slipper ikke jubelen løs før alt er i orden, eller etter 12 uker.

Jeg har en datter fra før som er 8 1/2 måned nå så jeg får to tette. Blir gøy det! Håper alt står bra til med det lille frøet i magen. H*n er velkommen!

Jeg er 6+1 uker på vei.

Er det din første?

GRATULERER!!!!

Jeg er også "nygravert" og slipper ikke jubelen løs før alt er i orden, eller etter 12 uker.

Jeg har en datter fra før som er 8 1/2 måned nå så jeg får to tette. Blir gøy det! Håper alt står bra til med det lille frøet i magen. H*n er velkommen!

Jeg er 6+1 uker på vei.

Er det din første?

Hei.

Jeg har ingen barn, kun en liten puddel.

Dette blir den første.

Tok abort for 6 år siden så jeg har vært gravid før.

Hva betyr 6+1 osv ser det er mange som skriver det??

Skal bli koselig å bli kjent med dere her inne

Velkommen begge to!!

At man skriver 6+2, 14+5 osv viser hvor langt man er på vei. Før man tar ordinær UL ca uke 18 regner man tiden fra dato for siste mens. Feks 6+2 menes 6 uker og 2 dager siden første dag i siste menstruasjon. Får man terminen endret på UL, regner man ut i fra termin men dette forklarer den jordmoren som tar UL på deg.

Bare fyr løs med spørsmål!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...