Drømmer'n Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Hei alle sammen. Da kan jeg endelig bytte forum. Tok en test i dag morrest og det var den nye digitale testen fra cb og der sto det klart og tydelig Gravid. Har gått i en tåke i hele dag, har ikke helt gått opp for meg. Det jeg tenker på nå er enn hvis det går galt...... Kommer sikkert med en del spørsmål underveis. 0 Siter
Krepsen34 Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 GRATULERER!!!! Jeg er også "nygravert" og slipper ikke jubelen løs før alt er i orden, eller etter 12 uker. Jeg har en datter fra før som er 8 1/2 måned nå så jeg får to tette. Blir gøy det! Håper alt står bra til med det lille frøet i magen. H*n er velkommen! Jeg er 6+1 uker på vei. Er det din første? 0 Siter
Drømmer'n Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 GRATULERER!!!! Jeg er også "nygravert" og slipper ikke jubelen løs før alt er i orden, eller etter 12 uker. Jeg har en datter fra før som er 8 1/2 måned nå så jeg får to tette. Blir gøy det! Håper alt står bra til med det lille frøet i magen. H*n er velkommen! Jeg er 6+1 uker på vei. Er det din første? Hei. Jeg har ingen barn, kun en liten puddel. Dette blir den første. Tok abort for 6 år siden så jeg har vært gravid før. Hva betyr 6+1 osv ser det er mange som skriver det?? Skal bli koselig å bli kjent med dere her inne 0 Siter
simane Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Velkommen begge to!! At man skriver 6+2, 14+5 osv viser hvor langt man er på vei. Før man tar ordinær UL ca uke 18 regner man tiden fra dato for siste mens. Feks 6+2 menes 6 uker og 2 dager siden første dag i siste menstruasjon. Får man terminen endret på UL, regner man ut i fra termin men dette forklarer den jordmoren som tar UL på deg. Bare fyr løs med spørsmål!! 0 Siter
Triad Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Velkommen! Så hyggelig da, er jo ganske ufattelig... Tok selv en positiv test for bare litt siden ;-) Selv er jeg 7 uker på vei og skal på første lege besøk i dag!! Lykke til videre og GRATULERER!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.