Gå til innhold

Toy tyggien

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg kjøpte toy på nille i dag. Har den kommet for å bli nå, og er det den samme som i gamle dager? *tygger tyggegummi*

Skrevet

Jeg så den i butikken jeg også.

Har ikke smakt den. Er ikke den sukkerfri også nå? Det var den ikke før.

hare1365380455
Skrevet

Jeg så den i butikken jeg også.

Har ikke smakt den. Er ikke den sukkerfri også nå? Det var den ikke før.

"Sugarfree" står det på den, ja. Jeg tror nok den smakte bittelitt anderledes før.

UndrendePåDetMeste
Skrevet

De lagde opp TOY på nytt for en stund siden, sånn limited edition. Nille har sikkert kjøpt opp deg som endsa ikke er solgt:)

Gjest Shira12
Skrevet

Toy er knallgodt.

Jeg har kjøpt det når jeg snubler over det. Det er lenge siden de første pakkene med limited edition kom, så man kan jo lure på hvor mange de egentlig har laget ;-)

Skrevet

"Sugarfree" står det på den, ja. Jeg tror nok den smakte bittelitt anderledes før.

Ikke bare bittelitt, men stor forskjell, syns jeg. Kanskje fordi den er sukkerfri? Har ikke funnet den gode, gammeldagse ennå ihvertfall....Den var god den;p

Skrevet

Før i tiden var den med vanlig sykker, usunt for tennene men mye bedre enn dagens sukkerfrie. Spør du meg, som husker påsketurer på fjellet hvor mamma alltid hadde med seg disse flate Toytyggegummiene. Det var tider det.

Skrevet

Jeg kjøpte den i går. Utrolig hvor påvirket jeg blir, altså!

Var grei nok, den, ikke like god som før.

hare1365380455
Skrevet

Jeg kjøpte den i går. Utrolig hvor påvirket jeg blir, altså!

Var grei nok, den, ikke like god som før.

Den var bedre før, ja..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...