Gå til innhold

Dusjer dere først?

Anbefalte innlegg

Gjest "skara"
Skrevet

Lurer på om dere dusjer før dere legger dere i badekaret?

Jeg har altid gjort det, klarer ikke å legge meg i badevannet vist jeg ikke har dusjet først( bade i sin egen møkk)

Er jeg sær? min mann mener det, derfor må jeg bare høre med andre om jeg er helt på jordet :)))

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

3

• Gine S

3

• Lurveline

2

• avtrykk

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skyller av meg såpa, men vasker meg ikke. Stort sett så har jeg dusjet før på dagen, og da er det grenser for hvor skittent badevannet blir.

Skrevet

Nei, jeg dusjer ikke først. Legger meg rett i badekaret. Med mindre jeg har vært ute i gjørme da. Men det pleier jeg aldri å være. ;-P

Gjest Cezalion
Skrevet

Bade i sin egen møkk? Om jeg dusjer om morgenen og tar meg et bad om kvelden, bader jeg da ikke i min egen møkk.

Skrevet

Synes ikke du er sær:) jeg dusjer alltid før jeg skal ta et bad,blir ikke mer rein hvis man ikke gjør det for det blir jo faktisk å bade i sin egen møkk.æsj;p

Gjest "skara"
Skrevet

Synes ikke du er sær:) jeg dusjer alltid før jeg skal ta et bad,blir ikke mer rein hvis man ikke gjør det for det blir jo faktisk å bade i sin egen møkk.æsj;p

Å takk da er jeg ikke helt alene om dette da......:)))

Vet jeg er rein og at det ikke er nøvendig kansje, tror jeg har det fra skolen da måtte vi vaske oss inn med såpe før vi fikk gå i bassenget.

(vi ble faktisk sjekket i tur om det var bra nok vasket)

Skrevet

Å takk da er jeg ikke helt alene om dette da......:)))

Vet jeg er rein og at det ikke er nøvendig kansje, tror jeg har det fra skolen da måtte vi vaske oss inn med såpe før vi fikk gå i bassenget.

(vi ble faktisk sjekket i tur om det var bra nok vasket)

samme her:)sånt sitter i altså!!hehe

Skrevet

Bade i egen møkk?

Så møkkete er vi vel normalt ikke. Dusjer minst en gang til dagen, og da vil jeg ikke si at jeg bader i egen møkk om jeg legger meg i badekaret uten å dusje først. :-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg dusjer etterpå når jeg vasker håret.

Skrevet

Nei, jeg dusjer aldri før jeg legger meg i badekaret.

Men så bader jeg ikke først og fremst for å bli ren, heller - det er for å kose meg og slappe av.

Er jeg møkkete, så dusjer jeg.

Skrevet

Så møkkete er jeg aldri at jeg ikke holder ut å bade med meg selv.

Gjest "skara"
Skrevet

Nei, jeg dusjer aldri før jeg legger meg i badekaret.

Men så bader jeg ikke først og fremst for å bli ren, heller - det er for å kose meg og slappe av.

Er jeg møkkete, så dusjer jeg.

Ble litt feil skrevet av meg, jeg dusjer vær dag men når jeg har lyst på å ta meg ett bad må jeg ta meg en dusj først.

Jammen godt jeg ikke tar meg et bad vær dag da hadde nok mannen min koblet fra vannet her tror jeg he he

Skrevet

Jeg bader i min egen "møkk"!!

Spyler meg etter et bad, Mye for å våkne etter et varmt og søvndyssende bad.

Jeg ligger i min egen møkk hver natt jeg. Skifter ikke på sengetøyet hver dag.

Kan også bruke samme bukse flere dager.

For ikke å snakke om den dritten jeg sitter i hver kveld jeg ser TV. Med det møkkete teppe!

Og så bruker jeg trusa på begge sider he he;-)

Gjest "skara"
Skrevet

Jeg bader i min egen "møkk"!!

Spyler meg etter et bad, Mye for å våkne etter et varmt og søvndyssende bad.

Jeg ligger i min egen møkk hver natt jeg. Skifter ikke på sengetøyet hver dag.

Kan også bruke samme bukse flere dager.

For ikke å snakke om den dritten jeg sitter i hver kveld jeg ser TV. Med det møkkete teppe!

Og så bruker jeg trusa på begge sider he he;-)

:)))

Skrevet

Bade i egen møkk?

Så møkkete er vi vel normalt ikke. Dusjer minst en gang til dagen, og da vil jeg ikke si at jeg bader i egen møkk om jeg legger meg i badekaret uten å dusje først. :-)

er så møkkete jeg skjønner du;p

Gjest this is a signature
Skrevet

Pleier ikke å dusje først.

Du er vel ikke sær, men jeg har egentlgi ikke hørt om det tilfellet før..:)

Gjest "skara"
Skrevet

Bytter du sengetøy etter hver natt også?

Legger meg helt nydusjet vær kveld, så gidder ikke skifte :))( ser ikke "møkka" når jeg sover)

Skulle nok ikke ha skrevet "møkka" skjønner jeg, var dunt det gitt:)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...