Gå til innhold

Dusjer dere først?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg gjør som Mrs. Wallace. Dusjer hver morgen. Jeg syns det er deilig å ta et bad om kvelden (ikke hver kveld, da), men det er for hyggens skyld, med en god bok, et glass vin og stearinlys på kanten.

På den annen side så putter jeg junior i badekaret for å få han ren - uten å dusje han først.

Jeg må si at jeg aldri har tenkt tanken at det skal være nødvendig å dusje før man bader i et badekar!

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

3

• Gine S

3

• Lurveline

2

• avtrykk

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest "skara"
Skrevet

Legger meg helt nydusjet vær kveld, så gidder ikke skifte :))( ser ikke "møkka" når jeg sover)

Skulle nok ikke ha skrevet "møkka" skjønner jeg, var dunt det gitt:)))

Dumt skal det stå!

Skifter sengetøy en gang i uken så er vel ikke helt "hysterisk"

delphina1365380402
Skrevet

Synes ikke du er sær:) jeg dusjer alltid før jeg skal ta et bad,blir ikke mer rein hvis man ikke gjør det for det blir jo faktisk å bade i sin egen møkk.æsj;p

Ja, hvis du er grisebonde eller lignende forstår jeg det; ellers ikke......

Skrevet

Nei, jeg dusjer ikke først. Legger meg rett i badekaret. Med mindre jeg har vært ute i gjørme da. Men det pleier jeg aldri å være. ;-P

...ikke i overført betydning heller...?? ;)

Skrevet

...ikke i overført betydning heller...?? ;)

Ute i gjørme? som i gjørmebryting?

Kanskje jeg skulle prøve det en gang. Sikkert morsomt å se på. hehe

Skrevet

De gangene jeg har hatt badekar, har jeg dusjet etterpå.

Skrevet

Det går kanskje an å spyle lett av seg når du er ferdig i badekaret.

Gjest "skara"
Skrevet

Det går kanskje an å spyle lett av seg når du er ferdig i badekaret.

Ja så det var flere som tok en dusj etter de hadde badet :))

Får prøve å legge av meg denne "uvanen"

Fredag blir min store prøve dag med å hoppe rett i badekaret:)) Blir spennende det....

Skrevet

Ja så det var flere som tok en dusj etter de hadde badet :))

Får prøve å legge av meg denne "uvanen"

Fredag blir min store prøve dag med å hoppe rett i badekaret:)) Blir spennende det....

Savner et badekar jeg, det skal jeg få meg en gang.

Gjest "skara"
Skrevet

Savner et badekar jeg, det skal jeg få meg en gang.

:)))

Deilig å ligge og kose seg!!

Skrevet

Ble litt feil skrevet av meg, jeg dusjer vær dag men når jeg har lyst på å ta meg ett bad må jeg ta meg en dusj først.

Jammen godt jeg ikke tar meg et bad vær dag da hadde nok mannen min koblet fra vannet her tror jeg he he

Jeg dusjer HVER dag, og etter at jeg har badet.

Skrevet

Synes ikke du er sær:) jeg dusjer alltid før jeg skal ta et bad,blir ikke mer rein hvis man ikke gjør det for det blir jo faktisk å bade i sin egen møkk.æsj;p

Dusjer du aldri, bare bader ? Annen hver uke da, eller ? Eller er du bonde, ellerno?

Skrevet

Ja det var litt rart.... Dusjet ETTER jeg har badet, bare for å skylle bort skiten. Føler ikke at jeg blir helt ren etter å ha ligget i et vann der jeg hatt hele kroppen i.

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Hun dusjer konsekvent først. tenker som deg:)

Gjest "skara"
Skrevet

Jeg dusjer HVER dag, og etter at jeg har badet.

Beklager skrive feil, har desverre ikke stavekontroll :(((

Gjest "skara"
Skrevet

Ja det var litt rart.... Dusjet ETTER jeg har badet, bare for å skylle bort skiten. Føler ikke at jeg blir helt ren etter å ha ligget i et vann der jeg hatt hele kroppen i.

Ser det er flere som gjør det, tenker jeg skal prøve det neste gang jeg skal bade :)))

Skrevet

Det kommer jo an på hva man har bedrevet: Har man gravd i åker og muld vil man vel spyle av seg mest mulig først.

Selv dusjer jeg etterpå, tar hårvasken.

Har i grunnen aldri tenkt over problemstillinga før! *s*

Gjest Elextra
Skrevet

Har aldri falt meg inn å dusje FØR jeg bader.

Jeg skyller gjerne kroppen under dusjen etter badet, særlig om jeg har hatt badeolje og/eller badeskum i vannet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...