Gå til innhold

Dusjer dere først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger meg helt nydusjet vær kveld, så gidder ikke skifte :))( ser ikke "møkka" når jeg sover)

Skulle nok ikke ha skrevet "møkka" skjønner jeg, var dunt det gitt:)))

Det sies at man svetter ut ca 0,5 liter svette gjennom én natt.

For ordens skyld, nei, jeg bytter ikke sengetøy hver dag.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

3

• Gine S

3

• Lurveline

2

• avtrykk

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg dusjer etterpå

Jeg og, dusjer etterpå;) Er ikke så "skitten" at jeg må dusje før jeg bader...;)Men etterpå er det godt å dusje, forfriskende...Vi er ikke alle like på det området heller antagelig.

Skrevet

Jeg dusjet alltid etterpå, etter å ha badet, den gangen vi hadde badekar.

Skrevet

Før hadde vi kun badekar med dusjslange. Da bada jeg først og dusja meg oppi badekaret etterpå.

Nå som vi har dusjkabinett _må_ jeg dusje meg før jeg bader. Hadde ikke orka å bade uten dusjen først...

Gjest Møkkakjerring
Skrevet

Jeg bader i min egen "møkk"!!

Spyler meg etter et bad, Mye for å våkne etter et varmt og søvndyssende bad.

Jeg ligger i min egen møkk hver natt jeg. Skifter ikke på sengetøyet hver dag.

Kan også bruke samme bukse flere dager.

For ikke å snakke om den dritten jeg sitter i hver kveld jeg ser TV. Med det møkkete teppe!

Og så bruker jeg trusa på begge sider he he;-)

Godt poeng, enig med du!

Gjest "skara"
Skrevet

Før hadde vi kun badekar med dusjslange. Da bada jeg først og dusja meg oppi badekaret etterpå.

Nå som vi har dusjkabinett _må_ jeg dusje meg før jeg bader. Hadde ikke orka å bade uten dusjen først...

Jeg ser det er få av oss :)))

Men har nå tenkt å snu på flisa og dusje etterpå :)))

Skrevet

Jeg ser det er få av oss :)))

Men har nå tenkt å snu på flisa og dusje etterpå :)))

Jeg dusjer både før og etter... Må legge til at jeg skjønner det er totalt unødvendig! Mulig det har mer med psykisk enn fysisk velvære å gjøre ;-)

Gjest "skara"
Skrevet

Jeg dusjer både før og etter... Må legge til at jeg skjønner det er totalt unødvendig! Mulig det har mer med psykisk enn fysisk velvære å gjøre ;-)

:)))

Ja det er kansje det som er prob.mitt hmmm fikk noe å fundere på her. (Er vel sikkert en fobi jeg har)

Skrevet

Det sies at man svetter ut ca 0,5 liter svette gjennom én natt.

For ordens skyld, nei, jeg bytter ikke sengetøy hver dag.

jeg håper du mener desiliter!

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg og, dusjer etterpå;) Er ikke så "skitten" at jeg må dusje før jeg bader...;)Men etterpå er det godt å dusje, forfriskende...Vi er ikke alle like på det området heller antagelig.

Nei, også får jeg liksom ikke vaska meg noe oppi badekaret. Da blir det jo til at man ligger og vaker i shampo og såpe da.

Nei, kose seg i badevannet først, så dusje og vaske seg etterpå.

Skrevet

Nei, unødvendig. Er ren nok fra før, dusjer jo hver eneste dag. Dusjer av meg såpete badevann etterpå, da.

Skrevet

Jeg pleier ikke dusje før jeg legger meg i badekaret, jeg dusjer hver morgen så særlig møkkete er jeg ikke. Nå har jeg ikke badekar lenger, men da jeg hadde det badet jeg alltid på kvelden.

Med mindre du er skikkelig møkkete tror jeg ikke det er nødvendig, så du er nok litt sær ja!

Skrevet

Jeg både dusjer først og bader i min egen møkk.

Med andre ord: Jeg setter i proppen mens jeg står under dusjen og vasker hår og kropp, og legger meg en stund nedi karet etterpå, hvis jeg har lyst og tid.

Skrevet

Godt poeng, enig med du!

Me tåler lidegranne møkk- vett duuu!!!

Skrevet

Jeg dusjer underlivet på meg selv og på ungene hvis noen av oss skal i badekaret. Er man veldig møkkete, skyller man av det også.

Gjest "skara"
Skrevet

Jeg dusjer underlivet på meg selv og på ungene hvis noen av oss skal i badekaret. Er man veldig møkkete, skyller man av det også.

Fint med svar:)))

Ser det er flere som dusjer før de bader og noen gjør det etterpå.

Så da kan jeg si til meg selv at jeg ikke er "sær":)))))

Ha en *skummende* fin dag!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...