Gine S Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Jeg lurer sånn praktisk, jeg, da... Dusjer du, og så går du ut av dusjen og tørker deg og sånn, og så tapper du i karet før du legger deg oppi? Det tar jo litt tid å tappe vann i, hva gjør du da mens du venter? Jeg dusjer ikke før jeg legger meg nedi, (har ikke tid til det - må utnytte all ledig tid til noe fornuftig, også tiden det tar å fylle karet!), men jeg er veldig nøye på at badekaret må vaskes før jeg fyller i vann! 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Jeg lurer sånn praktisk, jeg, da... Dusjer du, og så går du ut av dusjen og tørker deg og sånn, og så tapper du i karet før du legger deg oppi? Det tar jo litt tid å tappe vann i, hva gjør du da mens du venter? Jeg dusjer ikke før jeg legger meg nedi, (har ikke tid til det - må utnytte all ledig tid til noe fornuftig, også tiden det tar å fylle karet!), men jeg er veldig nøye på at badekaret må vaskes før jeg fyller i vann! Setter på badekaret og så dusjer jeg. ( slipper å vente på at karet skal fylles) ENKELT!!! Går rett fra dusjen og legger meg ned å koser meg ))) 0 Siter
Gine S Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Setter på badekaret og så dusjer jeg. ( slipper å vente på at karet skal fylles) ENKELT!!! Går rett fra dusjen og legger meg ned å koser meg ))) Aha! Så du har dusj og badekar hver for seg? 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Aha! Så du har dusj og badekar hver for seg? jepp! Har forklart meg dårlig:))) 0 Siter
Gine S Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 jepp! Har forklart meg dårlig:))) Nisj - bare jeg som lurer på de praktiske tingene! 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Nisj - bare jeg som lurer på de praktiske tingene! Det er lov det vet du! )) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Om jeg hadde hatt et badekar så ville jeg helst dusjet _etter_ badet. 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Jeg dusjer etter at jeg har badet. Det skal jeg prøve på fredag! Har nedtelling her:))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.