Gå til innhold

Har noen reist med KLM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er deres erfaringer med KLM? Vet ikke så mye om dette selskapet, men vurderer å kjøpe flybillett til USA med dem.

Skrevet

Et stort nederlandsk selskap. Har flydd en del med de til Amsterdam. Et helt greit selskap.

Skrevet

Helt greit, og for noen år siden var det de som hadde færrest ulykker. Ville ikke valgt disse litt mer ukjente selskapene.

Skrevet

Jeg har alltid vært fornøyd med KLM. Har også reist med dem til USA (fra Amsterdam). Har ikke hatt noe å klage på iallefall.

Skrevet

Har kjørt med dem flere ganger. Nederlandsk selskap à la SAS.

Skrevet

Har aldri reist med KLM selv, har én venninne som _ikke_ anbefaler det, og en annen som har gode erfaringer.

De dårlige erfaringene gikk mye på crew'et: de var sure og uproffe, lite hjelpsomme.

Skrevet

Har flydd med dem noen ganger, og det er helt greit. Jeg liker SAS best, men KLM bedre enn British Airways f.eks.

Lips1365380508
Skrevet

Har flydd med KLM flere ganger og har ikke noe å klage på der nei :)

Skrevet

Jeg har reist med dem til USA tre ganger, og en gang til Barcelona. Kjempegreit selskap, kan anbefale dem.

Skrevet

Har reist med KLM via Amstedam til Bankok flere ganger og har ingenting å utsette på dem. Var imponert over servicen.

Skrevet

Ja, reiste med KLM til Dubai i 2004. Var kjempefornøyd! Alle setene hadde sin egen skjerm i setet foran. Den ble styrt av en fjernkontroll som lå i armlenet. Der var det masse spill, kunne blant annet spille TP mot andre passasjerer. Det var også flere sesonger av CSI, Friends og alle elsker Raymond. Mange filmer var det også. Storkoste meg! :)

Skrevet

KLM er regnet som et av de sikreste selskapene i verden.

På USA opplever man ofte at de code-sharer med Northwest, som har samme standard som KLM på oversjøisk.

Ellers kan jeg anbefale Iceland Air, de har gode priser og standard OG man kan stoppe i inntil 3 døgn hver vei i Reykjavik uten tillegg i prisen!

Skrevet

Jeg har fløyet med dem mange ganger. Tror dette er det selskapet jeg er mest fornøyd med.

Skrevet

Hvis du reiser med dem via Amsterdam,så burde du forsikre deg med at du har god tid på flyplassen i Amterdam.

Vi hadde ca 45 minutter der som var ALT for lite.

Når vi var ferdige med å gå gjennom sikkerhetssjekken som tok evigheter,så måtte vi løpe det vi kunne fram til gaten som var i andre enden av flyplassen.

Det var heller ikke bedre på hjemveien da var det på ann igjen med å løpe til andre enden igjen.(Schipol er en utrolig lang flyplass).Jeg har ikke verdens beste kondis heller,så det var tungt :o).

Selve flyet var jo helt ypperlig med egne tvskjermer i hvert sete med masse forskjellig filmer og musikk man kunne velge mellom.

Så lykke til,og husk å ha god tid på flyplassen :o)

Skrevet

Har reist mange ganger med KLM, er veldig fornøyd med dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...