Gjest telefonmas Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg har reservert meg mot telefonselgere, tiggere og annet plageri. Likevel driver det ofte og ringer fra telefonnr. som jeg ikke klarer å identifisere. Nå var det nettopp en 37401800 som ringte. Finner ikke det nummeret noe sted, uansett hvor jeg søker. Er det noen som kjenner dette nummeret? Jeg tar aldri en tlf. privat uten å kjenne nr. Er sikkert litt paranoid. 0 Siter
Gjest Ikke signert Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Ehh.. Hvorfor legger du ut dette nr.?? Du kan jo ikke vite om det tilhører noen som skal selge noe e.l. Du kan ha lagt ut nr. til en privatperson, og det er vel ikke helt heldig? 0 Siter
Gjest telefonmas Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Ehh.. Hvorfor legger du ut dette nr.?? Du kan jo ikke vite om det tilhører noen som skal selge noe e.l. Du kan ha lagt ut nr. til en privatperson, og det er vel ikke helt heldig? Jeg er rimelig sikker på at det ikke tilhører noen privatperson. Det er jo merkelig at jeg ikke klarer å finne noen nr. i det hele tatt når jeg søker med de 4 første siffrene og legger inn masse forskjellige alternativer etterpå. Det er nok tigging, statistikk eller annet dritt. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Ring nummeret så hører du hvem som tar telefonen. Du er nok paranoid. 0 Siter
Gjest telefonmas Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Ring nummeret så hører du hvem som tar telefonen. Du er nok paranoid. Jeg ringer ikke til ukjente hjemmefra nei. Paranoid? Jepp, det er et frynsegode som følger med jobben. 0 Siter
collins Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Prøv og selg etter eller annet til de, eller si at det var fint h*n ringte fordi du holder på med en undersøkelse om telemarketing og at du gjerne vil stille noen spørsmål, og at undersøkelsen tar ca 20 minutter. 0 Siter
EllaJo Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Har også mottatt telefoner fra det nr der. Det var en selger... 0 Siter
Gjest xtc Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Ja, hva er det med disse telemarketing selskapene som ikke KLARER å forholde seg til lover og regler i samfunnet vårt? Også jeg haqr reservert meg mot telefonsalg, så når de ringer så spør jeg om å få snakke med sjefen (hvilket jeg sjelden får) og truer med anmeldelse etc. Hjelper ikke no.... De renger likevel... lol 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.