keinstein Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Slankesåler? Uten å spise mindre? Har vi ikke hørt dette før? Jo. Men du har ikke hørt om Keinsteins Slankesåler! De har en unik evne til å fjerne kiloer, en metode som nesten er usett i deler av verden hvor vi har nok mat. Det eneste du trenger gjøre er hver dag å gå på sålene 25 km i minst 10% stigning og tilbake, og ikke spise hverken mer eller mindre enn før. Jeg garanterer virkning. 0 Siter
Gjest nye såler Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Hvis jeg allerede går denne distansen og stigningen hver dag, og har gjort det lenge, behøver jeg bare å skifte ut sålene mine da? 0 Siter
keinstein Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Hvis jeg allerede går denne distansen og stigningen hver dag, og har gjort det lenge, behøver jeg bare å skifte ut sålene mine da? Det funker kun med mine såler. Etter 25 km er du på 2500 meters høyde. Hvor i Norge bor du? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Såletrikset har vært en postordresuksess tidligere det 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Disse sålene har vært i salg lenge . Husker de ihvertfall fra 10 år tilbake. Det stod reklame for dem; ned i vekt uten kostendring, men allikevel kunne du få kjøpt en bok med sunn mat. Det var visstnok en distanse du måtte gå hver dag også. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Såletrikset har vært en postordresuksess tidligere det Dæven. Men jeg har jo patent! Ingen får lov å produsere såler som bringer deg opp på sånne høyder (31 meter over Galdhøpiggen). Vidundersåler spør du meg. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Men har du -bevis- for at de virker??? 0 Siter
keinstein Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Men har du -bevis- for at de virker??? Nei. Det er et problem som jeg løser ved å bygge på Galdhøpiggen med 31 meter. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Nei. Det er et problem som jeg løser ved å bygge på Galdhøpiggen med 31 meter. 31meter med 10% stigning?? 0 Siter
keinstein Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 31meter med 10% stigning?? Vi har et problem. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Vi har et problem. Hva med å la hellingen gå nedover 31meter, man bare går baklengs? 0 Siter
Gjest GiraffeBeer Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Disse sålene har vært i salg lenge . Husker de ihvertfall fra 10 år tilbake. Det stod reklame for dem; ned i vekt uten kostendring, men allikevel kunne du få kjøpt en bok med sunn mat. Det var visstnok en distanse du måtte gå hver dag også. Ja, jeg var 14 år og bestilte slankesåler på postordre. Da jeg mottok dem, leste jeg instruksjonene: "Virker bare dersom du går minimun 5 km med dem hver dag". Haha! Jeg kan iallfall skylde på at jeg bare var 14. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Ja, jeg var 14 år og bestilte slankesåler på postordre. Da jeg mottok dem, leste jeg instruksjonene: "Virker bare dersom du går minimun 5 km med dem hver dag". Haha! Jeg kan iallfall skylde på at jeg bare var 14. Det verste er at det faktisk er et slankeprodukt som vil virke! ) 0 Siter
Gjest GiraffeBeer Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Det verste er at det faktisk er et slankeprodukt som vil virke! ) Men hadde det virket med vanlige såler også tro? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Men hadde det virket med vanlige såler også tro? Jeg vil tro at hvis dette finnes, så er sålene uthevet med noe som kan trigge organsonene under foten. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Jeg vil tro at hvis dette finnes, så er sålene uthevet med noe som kan trigge organsonene under foten. Feil! Sålene er ladet med forbrenning i muskler ved arbeid. Etter 1 km med 10% stigning ville de fleste henge med tunga. Etter 25 km ville de fleste ligge strødd. De færreste ville komme hjem innen rimelig tid, da 25 km med nedoverbakke ville tatt det meste ut av skrotten. Det er faen ikke bare å holde igjen nedover. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Feil! Sålene er ladet med forbrenning i muskler ved arbeid. Etter 1 km med 10% stigning ville de fleste henge med tunga. Etter 25 km ville de fleste ligge strødd. De færreste ville komme hjem innen rimelig tid, da 25 km med nedoverbakke ville tatt det meste ut av skrotten. Det er faen ikke bare å holde igjen nedover. ok, sånn "naturlig" slank.. man dør rett og slett ? 0 Siter
keinstein Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 ok, sånn "naturlig" slank.. man dør rett og slett ? Denne fyren har ikke klaget, men han betaler ikke regningen. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 ok, sånn "naturlig" slank.. man dør rett og slett ? Denne fyren har ikke klaget, men han betaler ikke regningen. http://www.bjwinslow.com/albums/rotted_corpses/lucy_skeleton_77.sized.jpg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.