Gå til innhold

Keinsteins slankesåler - ned i vekt uten å spise mindre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slankesåler? Uten å spise mindre?

Har vi ikke hørt dette før?

Jo. Men du har ikke hørt om Keinsteins Slankesåler!

De har en unik evne til å fjerne kiloer, en metode som nesten er usett i deler av verden hvor vi har nok mat.

Det eneste du trenger gjøre er hver dag å gå på sålene 25 km i minst 10% stigning og tilbake, og ikke spise hverken mer eller mindre enn før.

Jeg garanterer virkning.

Fortsetter under...

Gjest nye såler
Skrevet

Hvis jeg allerede går denne distansen og stigningen hver dag, og har gjort det lenge, behøver jeg bare å skifte ut sålene mine da?

Skrevet

Hvis jeg allerede går denne distansen og stigningen hver dag, og har gjort det lenge, behøver jeg bare å skifte ut sålene mine da?

Det funker kun med mine såler.

Etter 25 km er du på 2500 meters høyde. Hvor i Norge bor du?

Skrevet

Såletrikset har vært en postordresuksess tidligere det :D

fei1365380229
Skrevet

Disse sålene har vært i salg lenge :). Husker de ihvertfall fra 10 år tilbake. Det stod reklame for dem; ned i vekt uten kostendring, men allikevel kunne du få kjøpt en bok med sunn mat.

Det var visstnok en distanse du måtte gå hver dag også.

Annonse

Skrevet

Såletrikset har vært en postordresuksess tidligere det :D

Dæven.

Men jeg har jo patent!

Ingen får lov å produsere såler som bringer deg opp på sånne høyder (31 meter over Galdhøpiggen). Vidundersåler spør du meg.

Skrevet

Men har du -bevis- for at de virker??? ;)

Nei.

Det er et problem som jeg løser ved å bygge på Galdhøpiggen med 31 meter.

Skrevet

Nei.

Det er et problem som jeg løser ved å bygge på Galdhøpiggen med 31 meter.

31meter med 10% stigning??

Skrevet

31meter med 10% stigning??

Vi har et problem.

Skrevet

Vi har et problem.

Hva med å la hellingen gå nedover 31meter, man bare går baklengs? ;)

Gjest GiraffeBeer
Skrevet

Disse sålene har vært i salg lenge :). Husker de ihvertfall fra 10 år tilbake. Det stod reklame for dem; ned i vekt uten kostendring, men allikevel kunne du få kjøpt en bok med sunn mat.

Det var visstnok en distanse du måtte gå hver dag også.

Ja, jeg var 14 år og bestilte slankesåler på postordre. Da jeg mottok dem, leste jeg instruksjonene: "Virker bare dersom du går minimun 5 km med dem hver dag".

Haha! Jeg kan iallfall skylde på at jeg bare var 14.

Annonse

Skrevet

Ja, jeg var 14 år og bestilte slankesåler på postordre. Da jeg mottok dem, leste jeg instruksjonene: "Virker bare dersom du går minimun 5 km med dem hver dag".

Haha! Jeg kan iallfall skylde på at jeg bare var 14.

Det verste er at det faktisk er et slankeprodukt som vil virke! :o)

Gjest GiraffeBeer
Skrevet

Det verste er at det faktisk er et slankeprodukt som vil virke! :o)

Men hadde det virket med vanlige såler også tro?

Skrevet

Men hadde det virket med vanlige såler også tro?

Jeg vil tro at hvis dette finnes, så er sålene uthevet med noe som kan trigge organsonene under foten.

Skrevet

Jeg vil tro at hvis dette finnes, så er sålene uthevet med noe som kan trigge organsonene under foten.

Feil! Sålene er ladet med forbrenning i muskler ved arbeid. Etter 1 km med 10% stigning ville de fleste henge med tunga.

Etter 25 km ville de fleste ligge strødd.

De færreste ville komme hjem innen rimelig tid, da 25 km med nedoverbakke ville tatt det meste ut av skrotten. Det er faen ikke bare å holde igjen nedover.

Skrevet

Feil! Sålene er ladet med forbrenning i muskler ved arbeid. Etter 1 km med 10% stigning ville de fleste henge med tunga.

Etter 25 km ville de fleste ligge strødd.

De færreste ville komme hjem innen rimelig tid, da 25 km med nedoverbakke ville tatt det meste ut av skrotten. Det er faen ikke bare å holde igjen nedover.

ok, sånn "naturlig" slank.. man dør rett og slett ?

Skrevet

ok, sånn "naturlig" slank.. man dør rett og slett ?

Denne fyren har ikke klaget, men han betaler ikke regningen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...