Gjest pekka Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Denne fyren har ikke klaget, men han betaler ikke regningen. http://www.bjwinslow.com/albums/rotted_corpses/lucy_skeleton_77.sized.jpg Han så nå i allefall fornøyd ut!! haha! Et bevis dette vel? hehe, slank han. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Han så nå i allefall fornøyd ut!! haha! Et bevis dette vel? hehe, slank han. Vi snakker bare om vekt, ikke livskvalitet? Hvis det er livskvalitet vi snakker om, må vi starte en ny tråd. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Vi snakker bare om vekt, ikke livskvalitet? Hvis det er livskvalitet vi snakker om, må vi starte en ny tråd. Ja ny tråd må til da 0 Siter
kaffepiken Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Hehe, lovende forretningsidé det der, selv om det minner veldig om noe jeg har hørt før- kanskje i norgesmagasinet? Hvor finner man en slik stigning og hvor fort kan man beregne å gå uten å risikere høydesyke? ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Hehe, lovende forretningsidé det der, selv om det minner veldig om noe jeg har hørt før- kanskje i norgesmagasinet? Hvor finner man en slik stigning og hvor fort kan man beregne å gå uten å risikere høydesyke? ;o) Åhhhh. Der har jeg jo nettopp sagt, at jeg har gjort en feil og må forhøye Galdhøpiggen. Jeg selv har vært på 4150 meter. Til og med bussen vår måtte få oksygen, så jeg er redd for at markedsføringen av slankesåla må inneholde istruksjoner om høydesyke og advarsel til hjerte- og lungepasienter. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Åhhhh. Der har jeg jo nettopp sagt, at jeg har gjort en feil og må forhøye Galdhøpiggen. Jeg selv har vært på 4150 meter. Til og med bussen vår måtte få oksygen, så jeg er redd for at markedsføringen av slankesåla må inneholde istruksjoner om høydesyke og advarsel til hjerte- og lungepasienter. Sorry, gadd ikke lese nedover hele tråden ) Men kanskje en tredemølle kan gjøre samme nytten? (Skjønt, åndenød tror jeg man uansett må regne med etter noen km..) Så slipper du å forhøye Galdhøpiggen, og vi slipper å løpe hele veien ned igjen ) 0 Siter
keinstein Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Sorry, gadd ikke lese nedover hele tråden ) Men kanskje en tredemølle kan gjøre samme nytten? (Skjønt, åndenød tror jeg man uansett må regne med etter noen km..) Så slipper du å forhøye Galdhøpiggen, og vi slipper å løpe hele veien ned igjen ) Nå måkke du drive å ødlegge hele greia her. Nå hadde jeg en så fin idde med bisniss ågreier, med slankesåler til 35 kr for 10 parr og greier. Åsså kommer du å sleiver til hele greia. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Nå måkke du drive å ødlegge hele greia her. Nå hadde jeg en så fin idde med bisniss ågreier, med slankesåler til 35 kr for 10 parr og greier. Åsså kommer du å sleiver til hele greia. Sålene var rasende billige da ) 0 Siter
keinstein Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 Sålene var rasende billige da ) Alt med slankestempel er svinedyrt. Noen betaler hva som helst for å slippe å røre på seg. Jeg gikk opp 4 kg etter en 14 dagers matferie, og gikk ned 6 kg på en måned -bare- ved å sykle ca 30 min pr dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.