kyrillo Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Og Sparebanken Sør likeså. Jeg kommer ikke inn på noen av stedene i kveld. Ikke noe problem med det akkurat, men det er rart å tenke på hvordan man ordnet seg før i tiden, før nettbankene kom. *undre seg litt* 0 Siter
keinstein Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg har hørt nå at de som har konto i Postbanken og prøvd å logge på i dag er blitt svindlet og kontiene tømt. S k phishing. 0 Siter
bb71 Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Kanskje det er hviledag for nettbankene? DNBNor har også vært nede.... 0 Siter
kyrillo Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Jeg har hørt nå at de som har konto i Postbanken og prøvd å logge på i dag er blitt svindlet og kontiene tømt. S k phishing. He he, det er ikke 1. april ennå :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 He he, det er ikke 1. april ennå :-) Men min konto blir tømt hele tida, og jeg aner ikke hvor det blir av penga. Noen er og fisker ut sedler av lommeboka mi også. 0 Siter
kyrillo Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Men min konto blir tømt hele tida, og jeg aner ikke hvor det blir av penga. Noen er og fisker ut sedler av lommeboka mi også. Noen? Jeg hadde et par møll i lommeboka. Den ene sultet i hjel i fjor.. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Noen? Jeg hadde et par møll i lommeboka. Den ene sultet i hjel i fjor.. Jeg er helt blakk, har bare to steiner i pungen. 0 Siter
kyrillo Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 Jeg er helt blakk, har bare to steiner i pungen. Da har du i alle fall litt skrammel så du kan veksle... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.