Gjest skal ut og fly langt Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 har lest om byråer hvor en kan henvende seg for å finne en passende sidekamerat på lengre flyreiser. Man kan feks legge inn ønske om en som er pratsom, en som kan prate forretninger. en som har en spesiell interesse. Man kan være på sjekkern og bestille en passende person til en date Eller man kan bestille en sidekamerat som holder kjeft og ligger stille under hele flyturen. skal ut og fly langt og vil gjerne kobles sammen med en som liker å skravle og som prater godt engelsk. Har dere hørt om et slikt byrå? 0 Siter
soleil Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Kan man bestille en kjekk en som man kan hvile hodet sitt på også? 0 Siter
Gjest skal ut Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Kan man bestille en kjekk en som man kan hvile hodet sitt på også? jepp, det skulle også være mulig 0 Siter
keinstein Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Nei. Men jeg vet hva jeg ville bestille. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Det var en side på nett. Søk hos dagbladet. Det var der artikkelen stod. Lurer på om det var disse: http://www.airtroductions.com/Anonymous/Login.aspx 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 jepp, det skulle også være mulig Jeg hadde bestilt en tynn mann som holdt knærne sammen, holdt kjeft, (og ikke brydde seg om at jeg vrei meg som en orm etter den første timen). 0 Siter
keinstein Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg hadde bestilt en tynn mann som holdt knærne sammen, holdt kjeft, (og ikke brydde seg om at jeg vrei meg som en orm etter den første timen). Pippi Langstrømpe? Nei, skravla hennes går like mye som andre slike småtasser. Jeg har sittet ved siden av det meste, og det beste var et tomt sete med en sixpack. 0 Siter
Aryane Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Nei. Men jeg vet hva jeg ville bestille. En som kunne hjelpe deg å bli medlem i 10.000 meters klubben? 0 Siter
keinstein Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 En som kunne hjelpe deg å bli medlem i 10.000 meters klubben? Hvordan kom vi inn på sex? :-) Nei, en kald sixpack. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.