Gå til innhold

Hvor kan jeg bestille en passende sidekamerat til flyreisen?

Anbefalte innlegg

Gjest skal ut og fly langt
Skrevet

har lest om byråer hvor en kan henvende seg for å finne en passende sidekamerat på lengre flyreiser. Man kan feks legge inn ønske om en som er pratsom, en som kan prate forretninger. en som har en spesiell interesse. Man kan være på sjekkern og bestille en passende person til en date

Eller man kan bestille en sidekamerat som holder kjeft og ligger stille under hele flyturen.

skal ut og fly langt og vil gjerne kobles sammen med en som liker å skravle og som prater godt engelsk.

Har dere hørt om et slikt byrå?

Fortsetter under...

Skrevet

Kan man bestille en kjekk en som man kan hvile hodet sitt på også? :)

Gjest skal ut
Skrevet

Kan man bestille en kjekk en som man kan hvile hodet sitt på også? :)

jepp, det skulle også være mulig

Gjest LucySky
Skrevet

jepp, det skulle også være mulig

Jeg hadde bestilt en tynn mann som holdt knærne sammen, holdt kjeft, (og ikke brydde seg om at jeg vrei meg som en orm etter den første timen).

Annonse

Skrevet

Jeg hadde bestilt en tynn mann som holdt knærne sammen, holdt kjeft, (og ikke brydde seg om at jeg vrei meg som en orm etter den første timen).

Pippi Langstrømpe?

Nei, skravla hennes går like mye som andre slike småtasser.

Jeg har sittet ved siden av det meste, og det beste var et tomt sete med en sixpack.

Skrevet

Nei. Men jeg vet hva jeg ville bestille.

En som kunne hjelpe deg å bli medlem i 10.000 meters klubben?

Skrevet

En som kunne hjelpe deg å bli medlem i 10.000 meters klubben?

Hvordan kom vi inn på sex?

:-)

Nei, en kald sixpack.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...