Gå til innhold

Bokollektiv?

Gjest spekulerer...

Anbefalte innlegg

Gjest spekulerer...
Skrevet

Vi er to venninner som lurer på å kjøpe et hus, og flytte sammen, vi er begge alene om hvert sitt barn i førskolealder!

Har dere noen erfaringer, fordeler, ulemper dere vil dele med meg??

Er ikke helt sikker skjønner dere...

Fortsetter under...

Gjest ville jeg aldri gjort
Skrevet

Jeg ville ALDRI kjøpt et hus med verken en venn, eller et søsken. Folk er forskjellige, og du vet aldri hva som kan skje. Du kan risikere å miste venninna di, og hun kan vise seg å være en helt annen person, og tenk om du eller hun treffer en mann og vil flytte sammen med ham?

Nei altså, syns det er mange negative ting ved det, og jeg finner overhodet ingen positive.

Skrevet

Hvis det er en tomannsbolig med to klart adskilte leiligheter og dere kan kjøpe hver deres del ser jeg ingen problemer. Men hvis dere mener å bo i samme boenhet derimot... Hva skjer den dagen en av dere får seg kjæreste og vil flytte sammen med ham? Hva når den ene vil flytte ut?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...