Gjest spekulerer... Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Vi er to venninner som lurer på å kjøpe et hus, og flytte sammen, vi er begge alene om hvert sitt barn i førskolealder! Har dere noen erfaringer, fordeler, ulemper dere vil dele med meg?? Er ikke helt sikker skjønner dere... 0 Siter
Gjest ville jeg aldri gjort Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg ville ALDRI kjøpt et hus med verken en venn, eller et søsken. Folk er forskjellige, og du vet aldri hva som kan skje. Du kan risikere å miste venninna di, og hun kan vise seg å være en helt annen person, og tenk om du eller hun treffer en mann og vil flytte sammen med ham? Nei altså, syns det er mange negative ting ved det, og jeg finner overhodet ingen positive. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Hvis det er en tomannsbolig med to klart adskilte leiligheter og dere kan kjøpe hver deres del ser jeg ingen problemer. Men hvis dere mener å bo i samme boenhet derimot... Hva skjer den dagen en av dere får seg kjæreste og vil flytte sammen med ham? Hva når den ene vil flytte ut? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.