Gå til innhold

Pepsi MAX - Cappucino?

Anbefalte innlegg

Gjest kroppogsjel
Skrevet

tjaaa. njaaa. litt sånn vaniljecola-ish.

Sklir ned hvis det er det du har i nærheten i Sahara, men frister ikke spesielt til gjenkjøp.

Gjest Milla83
Skrevet

Nei den er IKKE god.. Lukter søt cappucino, smaker nesten som vaniljecola. Tok noen slurker og ble utrolig kvalm.

Gjest LucySky
Skrevet

VOND! Smakte kvalmende, som cola med veldig mye O'boy oppi.

:I

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg syns den var kjempegod, kunne fort blitt hekta på den, men foreløpig har jeg bare funnet den i 0,5 liters flaske, og det blir litt for dyrt for meg...

Skrevet

Nå har jeg riktignok ikke smakt på den, men:

jeg -har-tidligere klart å helle cola oppi en halvfull kaffekopp.... og det smakte helt klart ikke til gjentakelse, for å si det sånn....

Skrevet

Nå har jeg riktignok ikke smakt på den, men:

jeg -har-tidligere klart å helle cola oppi en halvfull kaffekopp.... og det smakte helt klart ikke til gjentakelse, for å si det sånn....

Den skal jeg være enig i;o)

Skrevet

VOND! Smakte kvalmende, som cola med veldig mye O'boy oppi.

:I

Å fytti!!!

men jeg må jo prøve sjøl også da....

Skrevet

Nei den er IKKE god.. Lukter søt cappucino, smaker nesten som vaniljecola. Tok noen slurker og ble utrolig kvalm.

Den vaniljecolaen var GRUUUUUSOM

Skrevet

tjaaa. njaaa. litt sånn vaniljecola-ish.

Sklir ned hvis det er det du har i nærheten i Sahara, men frister ikke spesielt til gjenkjøp.

Æsj, vaniljecola er jo kjempekvalmt. ;o/

Skrevet

Jeg liker både Pepsi MAX og cappuccino, men å blande dem har jeg liten tro på.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Den var ok. Ikke noe jeg kommer til å kjøpe igjen. Smakte kald kakao blandet med pepsi :P

Skrevet

Det tok meg to dager å drikke en halvliter av den sorten. Vanligvis bruker jeg ti minutter på en halvliter om jeg er veldig tørst...

Skrevet

Etter en slurk, og to, tenkte jeg mmMMm den var god. Etter tre, så var den bare ekkel. Men klarte å få i meg halvliteren, da. Er ikke så rik at jeg kan helle brus ut i vasken :P Kommer ikke til å kjøpe den igjen.

Gjest Thekla84
Skrevet

Etter en slurk, og to, tenkte jeg mmMMm den var god. Etter tre, så var den bare ekkel. Men klarte å få i meg halvliteren, da. Er ikke så rik at jeg kan helle brus ut i vasken :P Kommer ikke til å kjøpe den igjen.

Lucretia? som i kanal #goth.no-Lucretia? :)

Skrevet

Lucretia? som i kanal #goth.no-Lucretia? :)

Det var min kanal, ja! Hehe. Men er leeeenge siden jeg har vært der. Hvem er du, da?

Skrevet

Jeg kjøpte en flaske, tok en slurk og la den i kjøleskapet, der har den lagt i 2 uker nå, så det sier vel sitt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...