Gå til innhold

Pepsi MAX - Cappucino?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser nedover her at de fleste som har smakt den ikke liker den.

Jeg har ikke smakt den ennå - men prøve den må jeg. Det må jeg med det meste nye jeg kommer over. :o)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Nei, den var ikke noe god. Skikkelig kvalmende synes jeg.

Skrevet

Den var ok. Ikke noe jeg kommer til å kjøpe igjen. Smakte kald kakao blandet med pepsi :P

Det hørtes IKKE godt ut...

Gjest Thekla84
Skrevet

Det var min kanal, ja! Hehe. Men er leeeenge siden jeg har vært der. Hvem er du, da?

Nemi her ;) hyggelig!

Skrevet

Nemi her ;) hyggelig!

Hei Nemi. Nå har jeg ikke allverdens husk... Men var det du som var fra haugesund? Ikke skyt meg om jeg tar feil. Ikke så lett å huske alle de jeg ikke snakket så veldig mye med :P

Gjest Thekla84
Skrevet

Hei Nemi. Nå har jeg ikke allverdens husk... Men var det du som var fra haugesund? Ikke skyt meg om jeg tar feil. Ikke så lett å huske alle de jeg ikke snakket så veldig mye med :P

Yeah ;) det stemmer.

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Jeg elsker både cappuccino og pepsi max, hver for seg. Så må vel teste..Men jeg vet ikke om jeg har så store forhåpninger..:)

Skrevet

Yeah ;) det stemmer.

Da var det du som Sprelli likte så godt? ;)

Som jeg møtte på checkpoint?

hare1365380455
Skrevet

Jeg ser nedover her at de fleste som har smakt den ikke liker den.

Jeg har ikke smakt den ennå - men prøve den må jeg. Det må jeg med det meste nye jeg kommer over. :o)

Har du smakt den nå? Var den merkelig? En dame på jobb drakk imsdal vann med smak av ingefær og noe annet.

Gjest Thekla84
Skrevet

Da var det du som Sprelli likte så godt? ;)

Som jeg møtte på checkpoint?

Vi møttes på checkpoint jah. Var egentlig helt tilfeldig at jeg kom dit, for jeg var i stavanger og besøkte noe slekt. Og da jeg var ute den kvelden, gikk jeg tilfeldigvis forbi checkpoint, så da ble det bare slik at jeg måtte inn en tur ;)

Skrevet

Jeg elsker både cappuccino og pepsi max, hver for seg. Så må vel teste..Men jeg vet ikke om jeg har så store forhåpninger..:)

første, andre og tredje slurken var interessant - og sånn litt "godteri-god!" - -men så ble det bare kvalmt...

Skrevet

Vi møttes på checkpoint jah. Var egentlig helt tilfeldig at jeg kom dit, for jeg var i stavanger og besøkte noe slekt. Og da jeg var ute den kvelden, gikk jeg tilfeldigvis forbi checkpoint, så da ble det bare slik at jeg måtte inn en tur ;)

Hyggelig at du gjorde det, da. Men du, har du profil på DD eller Helgon? Eller Blink eller no? Så slipper vi å fortsette samtalen under Pepsi MAX - Cappucino? tråden :P

Gjest Thekla84
Skrevet

Hyggelig at du gjorde det, da. Men du, har du profil på DD eller Helgon? Eller Blink eller no? Så slipper vi å fortsette samtalen under Pepsi MAX - Cappucino? tråden :P

Er du lucretia på blink?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...