Gå til innhold

Bør jeg reagere?

Anbefalte innlegg

Gjest hhhhhhhhhhhhhhhhhh
Skrevet

Jeg og kjæresten min har lags oss profiler på Dagbladet Blink. Dette fordi mange av våre venner er der. Jeg vet ikke om jeg er barnslig eller dum men jeg reagerer på at hun på sivilstatus har skrevet FLØRTER, og det mens vi er sammen. En del av vennene hennes vet hvem jeg er men der står det at de kjenner meg som kameraten til kjæresten min. Bør jeg ta dette ille opp eller er det en bagatell?

Skrevet

Hehe, hun får kanskje fler mailer på den måten? - - nei, jeg syns du skal spørre henne.

Da jeg var der inne så RASTE det på med alle mulige invitasjoner - måtte bare skynde meg å skrive "veldig gift" - OG siden har ingen snakket med meg....*s*

jo, forresten -det var en type som ELSKET gifte eldre damer....jeg kjefta'n opp jeg...hehe

Gjest hhhhhhhhhhhhhhhhhh
Skrevet

Hehe, hun får kanskje fler mailer på den måten? - - nei, jeg syns du skal spørre henne.

Da jeg var der inne så RASTE det på med alle mulige invitasjoner - måtte bare skynde meg å skrive "veldig gift" - OG siden har ingen snakket med meg....*s*

jo, forresten -det var en type som ELSKET gifte eldre damer....jeg kjefta'n opp jeg...hehe

men det at vennene hennes ikke vet at vi er sammen er merkelig for meg. Kanskje jeg som tenker for mye på slikt

Skrevet

men det at vennene hennes ikke vet at vi er sammen er merkelig for meg. Kanskje jeg som tenker for mye på slikt

Det syns jeg også var rart....

Skrevet

Høres litt rart ut - dersom du kan snakke og hun kan høre (tegn er lov) så burde hun ha en GOD forklaring på lager her!

Gjest Thekla84
Skrevet

Jeg hadde reagert. Er selv på blink, og hadde blitt kjempe skuffet om ikke kjæresten min hadde satt opp "samboer" på meg. Riktignok er jeg nesten litt irritert på ham fordi han logger seg bare inn en gang i uka, og skriver aldri noe i gjesteboka mi, men jeg skal ikke klage siden vi bor sammen ;) Men han skriver ikke til andre heller, så da har det nok ikke noe med meg å gjøre hvertfall ;)

Men spør dama di rett ut hva hun mener med det. For blink er jo en flørteside, samtidig som vi kan ha kontakt med venner i samme by.

Skrevet

Hvorfor har dere lagt ut profiler på Blink når dere er sammen da?Er ikke det et sjekkested?

Det er vel bedre å holde kontakt med venner i real life? Hvis ikke det er et alternativ kan dere vel heller bruke msn? Hadde profil på Blink en gang, det var en helt anonym profil uten bilde, men skal si jeg fikk masse tilbud fra menn som bare var ute etter en ting, jeg syns det ble så patetisk at jeg slettet profilen.

Skrevet

Siden Blink også er et aktivt sjekkested (i tillegg til vennskapstreff) ville jeg helt klart reagert på dette.

Det syns jeg også at besøkende til profilen hennes bør gjøre, når (hvis) det går opp for dem at hun har en kjæreste.

Det er vanlig skikk og bruk at man oppgir at man er opptatt, på slike nettsteder. Både av hensyn til andre, men først og fremst av hensyn til sin partner! En person som ikke gjør dette, vil isteden bli oppfattet som svært uærlig.

Gjest hhhhhhhhhhhhhhhhhh
Skrevet

Hvor gamle er dere.....?

Jeg er 25, hun er 22

Gjest hhhhhhhhhhhhhhhhhh
Skrevet

Hvorfor har dere lagt ut profiler på Blink når dere er sammen da?Er ikke det et sjekkested?

Det er vel bedre å holde kontakt med venner i real life? Hvis ikke det er et alternativ kan dere vel heller bruke msn? Hadde profil på Blink en gang, det var en helt anonym profil uten bilde, men skal si jeg fikk masse tilbud fra menn som bare var ute etter en ting, jeg syns det ble så patetisk at jeg slettet profilen.

Det var hun som ville det. Jeg ville ikke men ble med. Dumt gjort av meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...