Gå til innhold

Nå svarer jeg visst på ALT her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....for jeg skulle egentlig reist meg fra godstolen (laptop er bedagelige greier) - gått ut på badet og brettet klær og strøket blusen min som jeg skal ha på fin middag i morgen. - - gidder ikke....enda

Skrevet

Ting blir fort et tiltak ja. Alltid noe annet en burde gjort.hehe

Skrevet

Bare sitt der, du!:)

Blir så forbaska varm på låra av batteriet - prøver å smelte fettet av meg her - hehe

NÅ GÅR JEG OG PAKKER!!!!!

Skrevet

Blir så forbaska varm på låra av batteriet - prøver å smelte fettet av meg her - hehe

Bestill deg en minipult/putebord her, det gjorde jeg:

http://www.laptopcomfort.com/

Har ComfortWriter, den er suveren!

Nå har jeg endelig fått meg et batteri som visstnok skal ha noenlunde OK levetid også (i motsetning til det som fulgte med laptopen...), så snart skal jeg nok sitte mer med laptopen i fanget... :-)

Skrevet

Nå har jeg endelig fått meg et batteri som visstnok skal ha noenlunde OK levetid også (i motsetning til det som fulgte med laptopen...), så snart skal jeg nok sitte mer med laptopen i fanget... :-)

Sånn jeg skulle hatt det!

Har jo bursdag på fredag så det er lov å ønske seg :)

hare1365380455
Skrevet

Pakker? Skal du reise i morgen? Husk at pc'en ikke må bli for varm (vifta trenger luft)!

Skrevet

Sånn jeg skulle hatt det!

Har jo bursdag på fredag så det er lov å ønske seg :)

Ja, du får vise fram til potensielle givere... ;-)

NB! Den jeg nevnte som heter ComfortWriter har ikke bærehåndtak, men har en list som gjør at fx en penn ligger på plass og ikke triller ned i fanget. Standard minipult er kanskje litt lettere, og har altså dette bærehåndtaket, som sikkert noen vil foretrekke, og som jeg nesten angrer på at jeg ikke valgte... Men bare nesten :-)

Skrevet

Så lurt!

Skrevet

Pakker? Skal du reise i morgen? Husk at pc'en ikke må bli for varm (vifta trenger luft)!

Jeg skal på hotell i morgen - spise god middag og sånn - -fælt ikke sant?

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal på hotell i morgen - spise god middag og sånn - -fælt ikke sant?

Heldigen... Kos deg masse!

Skrevet

Så lurt!

Jepp! Da får vifta til laptopen luft, og du slipper å bli grilla på lårene... :-)

Skrevet

Jepp! Da får vifta til laptopen luft, og du slipper å bli grilla på lårene... :-)

#..og du slipper å bli grilla på lårene...#

Jeg syns det er deilig med den lune laptopen i fanget, frysepinn som jeg er... ;o)

Skrevet

#..og du slipper å bli grilla på lårene...#

Jeg syns det er deilig med den lune laptopen i fanget, frysepinn som jeg er... ;o)

Joda, men pc-ens vifte trenger uansett luft da...

Og de minipultene er fylt med isopor-kuler (a la sacco-sekk), så du blir ikke akkurat kald på lårene med den på fanget uansett... :-)

Skrevet

Er det virkelig alt du har å gjøre?( :o) Du skulle sett mitt hus i dag. Vi har vært syke med influensaliknende virus i ukevis på rekke og rad hele familien. Jeg er glad barnevernet ikke kommer på besøk...

Skrevet

Det er deilig med sånne dager. Har planer om å tilbringe store deler av dagen i godstolen jeg også, har ikke laptop her, så jeg må nok veksle mellom skrivepulten og godstolen!

Sitter og leser for harde livet etter å ha vært borte fra dol en liten uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...