Gå til innhold

Erfaring med www.noextras.net?

Anbefalte innlegg

Gjest modific
Skrevet

Noen som bruker disse? Ser de har bra priser som kan passe for meg, ringer minimalt og sender endel meldinger. Kom iallefal best ut på denne kalkulatoren: http://www.dinside.no/php/art.php?id=104487

Liker best også å betale inn på forskudd så dette ser greit ut. Har sense på nett fra før, og de kommer dårligere ut (og eksisterer vel bare for oss gamle kunder nå..)

Gjest modific
Skrevet

Jeg har sans for YoungTalk jeg...

Tja, ser det blir 1400 kr dyrere i året for mitt bruk. Dyrere SMS og ringetid. Særlig når jeg ringer så lite som jeg gjør, så blir det dyrere ja.. Ringer aldri for 200 i mnd alikevel..

Gjest jeanette r
Skrevet

Samboeren min bruker det. Har mye lavere utgifter enn da han brukte telenor vaffal..

Skrevet

Tja, ser det blir 1400 kr dyrere i året for mitt bruk. Dyrere SMS og ringetid. Særlig når jeg ringer så lite som jeg gjør, så blir det dyrere ja.. Ringer aldri for 200 i mnd alikevel..

Vi har kjøpt billig telefon og Young Talk med 1 års bindingstid - og så sagt det opp etter et år - da har det "hopet seg opp" med penger vi kan bruke ett år til eller noe - og så bruke kontantkort.

Skrevet

Samboeren min bruker det. Har mye lavere utgifter enn da han brukte telenor vaffal..

Nå fikk jeg lyst på vafler!

Gjest modific
Skrevet

Vi har kjøpt billig telefon og Young Talk med 1 års bindingstid - og så sagt det opp etter et år - da har det "hopet seg opp" med penger vi kan bruke ett år til eller noe - og så bruke kontantkort.

ok, så du kan "samle opp" og bruke den ringetiden du ikke har ringt opp. Da går det vel bedre kanskje.. :)

Skrevet

ok, så du kan "samle opp" og bruke den ringetiden du ikke har ringt opp. Da går det vel bedre kanskje.. :)

Jepp! :) det som er så kjekt! - om man likevel trenger ny telefon, vel og merke ;) Ungene våre har sånn.

Gjest Thekla84
Skrevet

Jeg har akkurat bestillt nytt abonnement fra noextras. Da var telenor raske med å ringe meg og prakke på meg masse forskjellige abonnementer! Men jeg sa nei. Liker også å betale inn på forskudd slik at jeg har bedre kontroll. Og du finner ikke billigere sms enn hos noextras altså! 40 øre pr sms! Jeg kommer til å ha stor glede av dette abonnementet. Det skjønner jeg at kjæresten din har hvertfall :)

Gjest modific
Skrevet

Jeg har akkurat bestillt nytt abonnement fra noextras. Da var telenor raske med å ringe meg og prakke på meg masse forskjellige abonnementer! Men jeg sa nei. Liker også å betale inn på forskudd slik at jeg har bedre kontroll. Og du finner ikke billigere sms enn hos noextras altså! 40 øre pr sms! Jeg kommer til å ha stor glede av dette abonnementet. Det skjønner jeg at kjæresten din har hvertfall :)

Kommer nok til å bestille meg dette ja, må bare bruke opp det jeg har på kontoen fra før:-)

Tok det langt tid fra du bestillte til du "gikk over" til de?

Gjest Thekla84
Skrevet

Kommer nok til å bestille meg dette ja, må bare bruke opp det jeg har på kontoen fra før:-)

Tok det langt tid fra du bestillte til du "gikk over" til de?

Jeg har akkurat fått mitt sim-kort, så nå har jeg satt inn penger på det, og det vil tre i kraft om ca 10 dager :) Imidlertid vil det gamle simkortet virke helt frem til den nye sim-kortet blir aktivert, så du har ca 10 dager på deg til å bruke opp de pengene du har på det gamle ;) Inne på sidene til noextras.net kan du sjekke alle abonnementer fra noextras til netcom osv... der står noextras på 1 plass, så de er landets billigste. Telenor kontant faller laaangt ned på listen, for de driver med direkte rov av penger! Tror chess lå på 2 plass hakk i hæl med noextras! :)

Gjest modific
Skrevet

Jeg har akkurat fått mitt sim-kort, så nå har jeg satt inn penger på det, og det vil tre i kraft om ca 10 dager :) Imidlertid vil det gamle simkortet virke helt frem til den nye sim-kortet blir aktivert, så du har ca 10 dager på deg til å bruke opp de pengene du har på det gamle ;) Inne på sidene til noextras.net kan du sjekke alle abonnementer fra noextras til netcom osv... der står noextras på 1 plass, så de er landets billigste. Telenor kontant faller laaangt ned på listen, for de driver med direkte rov av penger! Tror chess lå på 2 plass hakk i hæl med noextras! :)

Takk skal du ha:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...