Heffalomp Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg innrømmer det - jeg er blitt hekta! Og vurderer å betale for å få tilgang 24 timer i døgnet. Men så er det bare to kanaler med big brother, og lurer derfor på hvordan det vil fungere? Vil jeg bare kunne se på to rom, eller er tv-skjermen min delt inn i flere små....om noen skjønner? Noen som vet? 0 Siter
flisa Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 http://www.canaldigital.no/templates/generalarticle____7659.aspx Mener de skifter kamera sånn dann og vann jeg -før så var det i alle fall sånn at man kunne se på den kanalen i ett minutt eller sånn - før den sladdes - om man ikke har betalt - så du kan jo prøve å finne den kanalen... 0 Siter
oslogutt Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg hadde betalt for å slippe. Heldigvis ikke nødvendig. Men lykke til. Det er et fritt land. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 øhøm....Den ene kanalen viser der det skjer noe, den andre kanalen er delt i fire bilder. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Vi har på nettet vi så kobler vi kabel mellom pc og tv å vips så har vi BB på tv! har ikke canal digital derfor gjør vi det på denne måten. 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Spøs om du ikke må ta deg en liten tankestund rundt hva du holder på med i livet ditt. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Spøs om du ikke må ta deg en liten tankestund rundt hva du holder på med i livet ditt. akkurat som du har mere fornuftig å gjøre i livet ditt. Det er sikkert fornuftig å svare ufint her på dol. 0 Siter
Aryane Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Den ene kanalen viser directors cut, dvs de viser der det skjer noe. På den andre kanalen er skjermen delt i 4. 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 akkurat som du har mere fornuftig å gjøre i livet ditt. Det er sikkert fornuftig å svare ufint her på dol. Du må vel innrømme at folk som vurderer å BETALE for å få tilgang til Big Brother 24 timer i døgnet, kanskje bør se over livet sitt litt, og ta seg en liten tankestund? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Du må vel innrømme at folk som vurderer å BETALE for å få tilgang til Big Brother 24 timer i døgnet, kanskje bør se over livet sitt litt, og ta seg en liten tankestund? Nei jeg gjør det selv med god samvittighet. Jeg har jobb,barn og fritidssysler og ser bb live når jeg har litt ledig tid. fordi om jeg har BB hele døgnet så betyr det ikke at jeg ser det hele døgnet og ikke gjør andre ting. Hvorfor skal du legge deg opp i hva andre bedriver fritiden sin med? lite å gjøre? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Nei jeg gjør det selv med god samvittighet. Jeg har jobb,barn og fritidssysler og ser bb live når jeg har litt ledig tid. fordi om jeg har BB hele døgnet så betyr det ikke at jeg ser det hele døgnet og ikke gjør andre ting. Hvorfor skal du legge deg opp i hva andre bedriver fritiden sin med? lite å gjøre? Er det verdt pengene i år? Det var verdt det i fjor ;o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Er det verdt pengene i år? Det var verdt det i fjor ;o) tja nei det er ikke helt det samme med bigbrother som det var før. Ser ikke så veldig mye på det selv om vi kan se hele døgnet. Det er så tidlig ennå å si om det er verdt pengene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 tja nei det er ikke helt det samme med bigbrother som det var før. Ser ikke så veldig mye på det selv om vi kan se hele døgnet. Det er så tidlig ennå å si om det er verdt pengene. Da ser jeg det an til etter olympiaden ;o) Foreløpig må jeg bare se for jeg har aldri sett så mange idiotiske mennesker på en gang, den mest normale er jo råner'n fra Kongssvinger og det sier jo sitt. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Da ser jeg det an til etter olympiaden ;o) Foreløpig må jeg bare se for jeg har aldri sett så mange idiotiske mennesker på en gang, den mest normale er jo råner'n fra Kongssvinger og det sier jo sitt. Ja det er jo bare helt utrolig hvordan de har klart å hente fram alle disse snodige jentene. Jessica minner meg fryktelig om barbiestar her på dol *knis* 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Ja det er jo bare helt utrolig hvordan de har klart å hente fram alle disse snodige jentene. Jessica minner meg fryktelig om barbiestar her på dol *knis* Blooooooond ;o) Jeg har farget håret igjen, kan ikke ligne på noen av de teite jentene. 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Nei jeg gjør det selv med god samvittighet. Jeg har jobb,barn og fritidssysler og ser bb live når jeg har litt ledig tid. fordi om jeg har BB hele døgnet så betyr det ikke at jeg ser det hele døgnet og ikke gjør andre ting. Hvorfor skal du legge deg opp i hva andre bedriver fritiden sin med? lite å gjøre? Men hva i alle dager GIR det deg??? Tenk!! 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Ja det er jo bare helt utrolig hvordan de har klart å hente fram alle disse snodige jentene. Jessica minner meg fryktelig om barbiestar her på dol *knis* Gir meg ende over.... du...ærlig talt...??? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Men hva i alle dager GIR det deg??? Tenk!! Må det gi noe da? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Gir meg ende over.... du...ærlig talt...??? Ja bare besvim har du lyst. jeg har mine interesser og du har dine, skulle vi alle hatt lik interesse så hadde det blitt gørr kjedelig. Hva opptar deg mest på fritiden nå i vinterhalvåret da? 0 Siter
Gjest Solim Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Ja bare besvim har du lyst. jeg har mine interesser og du har dine, skulle vi alle hatt lik interesse så hadde det blitt gørr kjedelig. Hva opptar deg mest på fritiden nå i vinterhalvåret da? Er du aldri innom tankene "hva-faen-er-det-jeg-driver-med" f eks??? Hvis ikke de tankene dukker opp når du kikker på den dritten, så har dine omgivelser grunn til å være bekymret for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.