Gå til innhold

Big Brother TV fra Canal Digital - noen som har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innrømmer det - jeg er blitt hekta! Og vurderer å betale for å få tilgang 24 timer i døgnet.

Men så er det bare to kanaler med big brother, og lurer derfor på hvordan det vil fungere? Vil jeg bare kunne se på to rom, eller er tv-skjermen min delt inn i flere små....om noen skjønner?

Noen som vet?

Skrevet

Jeg hadde betalt for å slippe. Heldigvis ikke nødvendig.

Men lykke til. Det er et fritt land.

Skrevet

øhøm....Den ene kanalen viser der det skjer noe, den andre kanalen er delt i fire bilder.

Skrevet

Vi har på nettet vi så kobler vi kabel mellom pc og tv å vips så har vi BB på tv!

har ikke canal digital derfor gjør vi det på denne måten.

Skrevet

Spøs om du ikke må ta deg en liten tankestund rundt hva du holder på med i livet ditt.

Skrevet

Spøs om du ikke må ta deg en liten tankestund rundt hva du holder på med i livet ditt.

akkurat som du har mere fornuftig å gjøre i livet ditt.

Det er sikkert fornuftig å svare ufint her på dol.

Skrevet

Den ene kanalen viser directors cut, dvs de viser der det skjer noe. På den andre kanalen er skjermen delt i 4.

Skrevet

akkurat som du har mere fornuftig å gjøre i livet ditt.

Det er sikkert fornuftig å svare ufint her på dol.

Du må vel innrømme at folk som vurderer å BETALE for å få tilgang til Big Brother 24 timer i døgnet, kanskje bør se over livet sitt litt, og ta seg en liten tankestund?

Skrevet

Du må vel innrømme at folk som vurderer å BETALE for å få tilgang til Big Brother 24 timer i døgnet, kanskje bør se over livet sitt litt, og ta seg en liten tankestund?

Nei jeg gjør det selv med god samvittighet.

Jeg har jobb,barn og fritidssysler og ser bb live når jeg har litt ledig tid.

fordi om jeg har BB hele døgnet så betyr det ikke at jeg ser det hele døgnet og ikke gjør andre ting.

Hvorfor skal du legge deg opp i hva andre bedriver fritiden sin med?

lite å gjøre?

Skrevet

fordi om jeg har BB hele døgnet så betyr det ikke at jeg ser det hele døgnet og ikke gjør andre ting.

lite å gjøre?

Er det verdt pengene i år? Det var verdt det i fjor ;o)

Skrevet

Er det verdt pengene i år? Det var verdt det i fjor ;o)

tja nei det er ikke helt det samme med bigbrother som det var før.

Ser ikke så veldig mye på det selv om vi kan se hele døgnet.

Det er så tidlig ennå å si om det er verdt pengene.

Skrevet

tja nei det er ikke helt det samme med bigbrother som det var før.

Ser ikke så veldig mye på det selv om vi kan se hele døgnet.

Det er så tidlig ennå å si om det er verdt pengene.

Da ser jeg det an til etter olympiaden ;o) Foreløpig må jeg bare se for jeg har aldri sett så mange idiotiske mennesker på en gang, den mest normale er jo råner'n fra Kongssvinger og det sier jo sitt.

Skrevet

Da ser jeg det an til etter olympiaden ;o) Foreløpig må jeg bare se for jeg har aldri sett så mange idiotiske mennesker på en gang, den mest normale er jo råner'n fra Kongssvinger og det sier jo sitt.

Ja det er jo bare helt utrolig hvordan de har klart å hente fram alle disse snodige jentene.

Jessica minner meg fryktelig om barbiestar her på dol *knis*

Skrevet

Ja det er jo bare helt utrolig hvordan de har klart å hente fram alle disse snodige jentene.

Blooooooond ;o)

Jeg har farget håret igjen, kan ikke ligne på noen av de teite jentene.

Skrevet

lite å gjøre?

Men hva i alle dager GIR det deg???

Tenk!!

Skrevet

Gir meg ende over.... du...ærlig talt...???

Skrevet

Men hva i alle dager GIR det deg???

Tenk!!

Må det gi noe da?

Skrevet

Gir meg ende over.... du...ærlig talt...???

Ja bare besvim har du lyst.

jeg har mine interesser og du har dine, skulle vi alle hatt lik interesse så hadde det blitt gørr kjedelig.

Hva opptar deg mest på fritiden nå i vinterhalvåret da?

Skrevet

Ja bare besvim har du lyst.

jeg har mine interesser og du har dine, skulle vi alle hatt lik interesse så hadde det blitt gørr kjedelig.

Hva opptar deg mest på fritiden nå i vinterhalvåret da?

Er du aldri innom tankene "hva-faen-er-det-jeg-driver-med" f eks???

Hvis ikke de tankene dukker opp når du kikker på den dritten, så har dine omgivelser grunn til å være bekymret for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...