Gå til innhold

Mannen som bodde ved t-banestasjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada. Jeg kjenner til denne saken, svært godt faktisk, men jeg må få lov å ha objektive synspunkter av den grunn.

Jøss så hårsår, var på ingen måte ment som noe slags forsøk på sensur dette.., selvfølgelig kan du ha en objektiv mening.

Mange mente at blindern burde stille med egen eksamen spesielt for han ettersom han selv ikke ønsket(klarte?) å stille i "proper tilstand", men det ble ikke noe av.., muligens av prinsipielle grunner?.

Får håpe han nå får profesjonell hjelp til å takle tilværelsen:-)

Skrevet

Jøss så hårsår, var på ingen måte ment som noe slags forsøk på sensur dette.., selvfølgelig kan du ha en objektiv mening.

Mange mente at blindern burde stille med egen eksamen spesielt for han ettersom han selv ikke ønsket(klarte?) å stille i "proper tilstand", men det ble ikke noe av.., muligens av prinsipielle grunner?.

Får håpe han nå får profesjonell hjelp til å takle tilværelsen:-)

Det får vi håpe. :-)

Ikke min mening å fremstå som hårsår, men det er ikke mye PK-het som skal skinne igjennom før man blir høvla ned her inne. :-)

Gjest sannsynligvis for ung til å vite hva det er
Skrevet

Ikke min mening å fremstå som hårsår, men det er ikke mye PK-het som skal skinne igjennom før man blir høvla ned her inne. :-)

pk?

Skrevet

Hva betyr PK-het?

Har ikke vært så aktiv her inne i det siste og har derfor ikke fått med meg om det er noen "kranglette" temaer nå;-)

Skrevet

pk?

Poliklinisk virksomhet. He-he, neida. PK står for politisk korrekt.

Ellers har jeg jobbet på sykehus, og der står PK som regel for poliklinikk. En lang periode klarte jeg ikke lese PK som politisk korrekt, og ble kjempeforvirret. Helt uinteressant for deg, selvsagt ;-)

Skrevet

Hva betyr PK-het?

Har ikke vært så aktiv her inne i det siste og har derfor ikke fått med meg om det er noen "kranglette" temaer nå;-)

Politisk korrekthet. Har fått dette stempelet på meg en del ganger i det siste, og noen ganger lurer jeg på hvor kynisk man må være for å få aksept. :-)

Gjest sannsynligvis for ung til å være pk
Skrevet

Poliklinisk virksomhet. He-he, neida. PK står for politisk korrekt.

Ellers har jeg jobbet på sykehus, og der står PK som regel for poliklinikk. En lang periode klarte jeg ikke lese PK som politisk korrekt, og ble kjempeforvirret. Helt uinteressant for deg, selvsagt ;-)

neida, morsom tilleggs'opplysning' det :0)

Skrevet

Politisk korrekthet. Har fått dette stempelet på meg en del ganger i det siste, og noen ganger lurer jeg på hvor kynisk man må være for å få aksept. :-)

Aha..., takk for det:-)

For meg hadde dette forumet blitt ganske uintressant om det ikke var lov å være uenige..., noe av vitsen er jo å kunne diskutere.

Problemet er vel når noen blir i overkant personlige. Husker jo når Sør og MrKhan herjet her inne med personlige fornærmelser i bortimot "alle" tråder, da forsvant noe av sjarmen med denne siden syntes jeg.

Ha en god dag videre;-)

Skrevet

Aha..., takk for det:-)

For meg hadde dette forumet blitt ganske uintressant om det ikke var lov å være uenige..., noe av vitsen er jo å kunne diskutere.

Problemet er vel når noen blir i overkant personlige. Husker jo når Sør og MrKhan herjet her inne med personlige fornærmelser i bortimot "alle" tråder, da forsvant noe av sjarmen med denne siden syntes jeg.

Ha en god dag videre;-)

Ikke sant, samtidig kvesses det klør over rettighetene til å si akkurat hva man mener.. Hjelpes.

Sør savner jeg. Mr Khan også forsåvidt, men mest Sør. Bra mann. :-)

Skrevet

Ikke sant, samtidig kvesses det klør over rettighetene til å si akkurat hva man mener.. Hjelpes.

Sør savner jeg. Mr Khan også forsåvidt, men mest Sør. Bra mann. :-)

Helt enig, han var en bra mann..., men vi var nok i mindretall, "hat og egoisme" lenge leve...:-(

Må logge av jeg nå, men godt at det fler med mitt verdigrunnleg igjen på forumet;-)

Skrevet

Helt enig, han var en bra mann..., men vi var nok i mindretall, "hat og egoisme" lenge leve...:-(

Må logge av jeg nå, men godt at det fler med mitt verdigrunnleg igjen på forumet;-)

Du får kikke innom igjen da! :-)

Skrevet

Husker en uteligger som vandret fast i Oslos gater, en diger litt langhåra en med filler, gikk barbeint og sårete på vinteren til og med.

Han var på tv også, med klar beskjed om at han hadde meldt seg ut av samfunnet.

Men jeg tror han ga opp etter noen år, og er tatt inn i varmen og mottar trygd nå.

Han hadde vel mørkt hår og pleide å vandre bortover Torggata og opp Markveien. Tror han bodde mellom Birkelunden og Olaf Ryes.

Skrevet

Han hadde vel mørkt hår og pleide å vandre bortover Torggata og opp Markveien. Tror han bodde mellom Birkelunden og Olaf Ryes.

Han gikk og han gikk, på nakne sårete føtter (så ut som koldbrann).

Babla med seg sjøl mens han gikk haltende og vraltende. Så ut som han gikk for å holde varmen.

Han hadde en sånn fillete overdel som var rivd eller slitt sunn på et vis, den gikk nesten til knærne (han var bar fra knærne og ned). Og han hadde brunrødt, halvlangt flokehår. Litt stor kar.

Fyren får meg til å tenke på på R.i Notre Dame-filmene.

Skrevet

Han gikk og han gikk, på nakne sårete føtter (så ut som koldbrann).

Babla med seg sjøl mens han gikk haltende og vraltende. Så ut som han gikk for å holde varmen.

Han hadde en sånn fillete overdel som var rivd eller slitt sunn på et vis, den gikk nesten til knærne (han var bar fra knærne og ned). Og han hadde brunrødt, halvlangt flokehår. Litt stor kar.

Fyren får meg til å tenke på på R.i Notre Dame-filmene.

Jeg er helt sikker på at du jeg mener samme karen. Har ikke sett ham på lenge, husker han hadde noen filler rundt beina de kaldeste dagene.

Skrevet

Jeg er helt sikker på at du jeg mener samme karen. Har ikke sett ham på lenge, husker han hadde noen filler rundt beina de kaldeste dagene.

Han husker jeg også veldig godt. Jeg hadde så utrolig vondt av ham og de såre, bare føttene.

Det er noen år siden jeg også så han sist.

Skrevet

Kansje han er dau? ellers skulle han jo vært i se&hør? ;o)

Skrevet

Han husker jeg også veldig godt. Jeg hadde så utrolig vondt av ham og de såre, bare føttene.

Det er noen år siden jeg også så han sist.

Ja huff, men han ville vel ikke ta imot almisser og hjelp fra andre?

Jeg tror det er mange av oss som mer en gjerne kunne spandert på han sko!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...