Gå til innhold

Vi bader i svette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte man skifter sengetøy har vært diskutert mange ganger her inne, har sett at noen lar det gå så mye som 4 uker mellom hver gang. Selv skifter jeg på alle sengene hver fredag og da syns jeg det er på høy tid. Det beste som fins er å legge seg i rent sengetøy, og enda bedre blir det når man leser sånne ekle artikler :o)

Skrevet

Veldig interessant.

Flere her inne har sagt at de skifter så sjelden som 1 gang pr måned. Grunnen var vistnok at de ikke svettet. Kanskje de kommer på bedre tanker nå.

Gjest trultemor25
Skrevet

Yuk! Tror jeg må oppgradere frekvensen på sengetøyskiftinga!

Skrevet

Har ihvertfall slutta å re senga , gjorde det før.:(

Men svette og midd, dette er jo noe som har vært bestandig...en del av menneskeheten, men det er guffent å få det servert på den måten, gang etter gang,;) Men vi kan ikke bli hysteriske av den grunn, om noen dager er den artikkelen glemt.Men tenker mer på det enn før ja, likevel.....

Gjest LucySky
Skrevet

Hvor ofte man skifter sengetøy har vært diskutert mange ganger her inne, har sett at noen lar det gå så mye som 4 uker mellom hver gang. Selv skifter jeg på alle sengene hver fredag og da syns jeg det er på høy tid. Det beste som fins er å legge seg i rent sengetøy, og enda bedre blir det når man leser sånne ekle artikler :o)

Jeg har en smal gjesteseng på arbeidsrommet, der ligger jeg når jeg er trøtt i ryggen eller hviler middag.

Dyna og putene fra den senga ligger nå på verandaen og det har de gjort siden i går.

Haaaa-haaa! Nå dør alle middene! 14 kuldegrader i natt, ti nå.

Skrevet

Jeg har en smal gjesteseng på arbeidsrommet, der ligger jeg når jeg er trøtt i ryggen eller hviler middag.

Dyna og putene fra den senga ligger nå på verandaen og det har de gjort siden i går.

;):)

Skrevet

Heldig du som har det så kaldt, her er det +5 og edderkoppene er begynt å våkne til liv, så jeg lar IKKE dynen henge ute!

Skrevet

Da er du akkurat som meg :-)

Skrevet

Oprah Winfrey skifter sengetøy hver dag hun.

Skal vi andre gjøre det også?

Tvangstanker kalles det dere holder på med.

Skrevet

Da er du akkurat som meg :-)

Med edderkopper? Ja det syns jeg jeg husker vi har diskutert før!

I går tror jeg hele nabolaget hørte meg. Skulle plukke opp et rusk fra gulvet, og akkurat da jeg skulle plukke det opp pilte det avgårde, gjett hva det var???

Skrevet

I går tror jeg hele nabolaget hørte meg. Skulle plukke opp et rusk fra gulvet, og akkurat da jeg skulle plukke det opp pilte det avgårde, gjett hva det var???

*grøsser langt inni beinmargen*

Jeg har ikke sett en eneste edderkopp siden i høst. Gruer meg til de dukker opp igjen :-(

Skrevet

Oprah Winfrey skifter sengetøy hver dag hun.

Skal vi andre gjøre det også?

Tvangstanker kalles det dere holder på med.

Hun har nok betalt noen for å gjøre det for henne;o)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

jeg så også årets første edderkopp på stuegulvet for et par dager siden. Her og er det blitt varmegrader. Skulle gå bort og ta det vekk. Jeg trodde det var noe skit. Da jeg kom nærmere så jeg det hadde bein. Løp hysterisk ut på badet for å hente papir og kjente en stor frykt for at den skulle være borte da jeg kom tilbake. Samboeren min var ikke hjemme så jeg måtte gjennom hele "drepe og fjerne" prosessen aleine. Nærmest en psykisk belastning:)

Skrevet

jeg så også årets første edderkopp på stuegulvet for et par dager siden. Her og er det blitt varmegrader. Skulle gå bort og ta det vekk. Jeg trodde det var noe skit. Da jeg kom nærmere så jeg det hadde bein. Løp hysterisk ut på badet for å hente papir og kjente en stor frykt for at den skulle være borte da jeg kom tilbake. Samboeren min var ikke hjemme så jeg måtte gjennom hele "drepe og fjerne" prosessen aleine. Nærmest en psykisk belastning:)

*grusomt*

Jeg har gått drastisk til verks og sprayet hele terrassen og rundt alle vinduer, håper det hjelper!

Skrevet

*grøsser langt inni beinmargen*

Jeg har ikke sett en eneste edderkopp siden i høst. Gruer meg til de dukker opp igjen :-(

Jeg er begynt og spraye rundt alle vinduer og på terrassen. I begynnelsen av mai pleier det alltid være masse sånne små edderkopper overalt. Jeg innbiller meg at det er da de klekker ut av eggene sine, så hvis jeg er tidlig ute og sprayer jevnlig klarer jeg kanskje å ta knekken på noen av dem :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...