Gjest -godt voksen 45 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 -Ser at det ofte er innlegg om sexlivet til de som lever i eller har et fast forhold,hvor ofte de har sex osv. -Men hva med oss som er single og som ikke er typen til "sjekking","one night stand"eller kontaktannonser?Hvordan "overlever"dere andre i en litt sexfiksert verden.Har dere sex,eller "bare"onani? -Selv er jeg 45 år.Savner sex,men uten den rette mannen og kjemien i livet mitt nå,så lever jeg heller uten.Heller det enn kanskje dårlig,tilfeldig sex. -Men behovene er der,så jeg er ikke en av dem som er glad for å slippe sex.Ser at noen er ferdig med sexlyst også. Bare undrer litt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218432-sexlyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Den perioden jeg var singel var jeg titt og ofte noe frustrert over mangelen på sex. Onanerte jo ofte, men det kunne ikke erstatte en mann. Via nettet traff jeg en fyr som jeg hadde mail og sms-kontakt med i 7 mnd før vi hoppet til sengs sammen. Det var ikke noe annet enn vennskap og sex mellom oss og det fungerte greit. Men da jeg traff kjæresten min og hadde sex med en jeg er skikkelig forelska i merket jeg forskjellen på sex med og uten følelser ja! I alle fall for min del. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218432-sexlyst/#findComment-1616324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -er lyst på livet Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Den perioden jeg var singel var jeg titt og ofte noe frustrert over mangelen på sex. Onanerte jo ofte, men det kunne ikke erstatte en mann. Via nettet traff jeg en fyr som jeg hadde mail og sms-kontakt med i 7 mnd før vi hoppet til sengs sammen. Det var ikke noe annet enn vennskap og sex mellom oss og det fungerte greit. Men da jeg traff kjæresten min og hadde sex med en jeg er skikkelig forelska i merket jeg forskjellen på sex med og uten følelser ja! I alle fall for min del. ) Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218432-sexlyst/#findComment-1616335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Singla Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Vært singel snart to år nå. Blitt et "forhold" med bare sex, uten følelser, det varte vel ca 2 mnd.. Greit nok, men ikke helt det store uten følelser. Så ble jeg veldig betatt av en som jeg hadde sex med noen ganger før vi fant ut at det ikke ble noe mer, varte vel ca 1 mnd tid. Så ellers blir det bare onani ja.. Kjedelig i lengden men nå får jeg håpe det kan dukke opp en mann i livet mitt før det går så alt for lang tid. Blir litt seksuellt frustrert når en fra før har vært i lange forhold ja... Er forresten straks 30, så tiden ligger forran meg:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218432-sexlyst/#findComment-1617167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Ylva -06 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Vært singel snart to år nå. Blitt et "forhold" med bare sex, uten følelser, det varte vel ca 2 mnd.. Greit nok, men ikke helt det store uten følelser. Så ble jeg veldig betatt av en som jeg hadde sex med noen ganger før vi fant ut at det ikke ble noe mer, varte vel ca 1 mnd tid. Så ellers blir det bare onani ja.. Kjedelig i lengden men nå får jeg håpe det kan dukke opp en mann i livet mitt før det går så alt for lang tid. Blir litt seksuellt frustrert når en fra før har vært i lange forhold ja... Er forresten straks 30, så tiden ligger forran meg:-) Ja,livet er ikke alltid enkelt. Lykke til i årene som kommer! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218432-sexlyst/#findComment-1617410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Ylva -06 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Vært singel snart to år nå. Blitt et "forhold" med bare sex, uten følelser, det varte vel ca 2 mnd.. Greit nok, men ikke helt det store uten følelser. Så ble jeg veldig betatt av en som jeg hadde sex med noen ganger før vi fant ut at det ikke ble noe mer, varte vel ca 1 mnd tid. Så ellers blir det bare onani ja.. Kjedelig i lengden men nå får jeg håpe det kan dukke opp en mann i livet mitt før det går så alt for lang tid. Blir litt seksuellt frustrert når en fra før har vært i lange forhold ja... Er forresten straks 30, så tiden ligger forran meg:-) Ja,livet er ikke alltid enkelt. Lykke til i årene som kommer! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218432-sexlyst/#findComment-1617411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nope, not now Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg levde faktisk uten sex med en mann i nesten 8 år (etter flere år med par-sex...)før jeg traff mannen min som jeg nå er gift med. Jeg datet en del i perioden, men ble aldri aktuelt å gå videre med noen av de mennen. Jeg venter normalt ganske lenge før jeg har sex med noen, og ONS var absolutt fullstendig uaktuelt, så da ble det bare sånn. Fikset det selv i den perioden. Det var greit, om ikke akkurat spennende. Orgasmene var i alle fall gode Jeg synes at behovet for sex dovnet av etterhvert, ble absolutt ikke mer og mer seksuelt frustrert ettersom tiden gikk. Heller motsatt. Fikk det egentlig bedre og bedre som singel, og hadde det vart en stund til, hadde jeg nok droppet flere forhold for godt. Friheten man har som singel er suveren - hvis man trives i sitt eget selskap. Dessuten - i den grad jeg savnet en mann i de årene, var det mer pga nærheten og omsorgen og vennskapet i et forhold, ikke primært savn av sex. Har egentlig ikke noe råd til deg, annet enn å finne ut hva du vil av livet. Hvis det er viktig for deg å finne en kjærest, eller i det minste en elsker, så er det nok av folk som er ute etter det på diverse nettsteder. Hvis du venter på den store kjærligheten, synes jeg du i tillegg bør konsentrere deg om å lage et riktig godt liv for deg selv, i den situasjonen du er nå. Det er lettere å finne noen når man har det bra! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218432-sexlyst/#findComment-1617718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Ylva -06 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg levde faktisk uten sex med en mann i nesten 8 år (etter flere år med par-sex...)før jeg traff mannen min som jeg nå er gift med. Jeg datet en del i perioden, men ble aldri aktuelt å gå videre med noen av de mennen. Jeg venter normalt ganske lenge før jeg har sex med noen, og ONS var absolutt fullstendig uaktuelt, så da ble det bare sånn. Fikset det selv i den perioden. Det var greit, om ikke akkurat spennende. Orgasmene var i alle fall gode Jeg synes at behovet for sex dovnet av etterhvert, ble absolutt ikke mer og mer seksuelt frustrert ettersom tiden gikk. Heller motsatt. Fikk det egentlig bedre og bedre som singel, og hadde det vart en stund til, hadde jeg nok droppet flere forhold for godt. Friheten man har som singel er suveren - hvis man trives i sitt eget selskap. Dessuten - i den grad jeg savnet en mann i de årene, var det mer pga nærheten og omsorgen og vennskapet i et forhold, ikke primært savn av sex. Har egentlig ikke noe råd til deg, annet enn å finne ut hva du vil av livet. Hvis det er viktig for deg å finne en kjærest, eller i det minste en elsker, så er det nok av folk som er ute etter det på diverse nettsteder. Hvis du venter på den store kjærligheten, synes jeg du i tillegg bør konsentrere deg om å lage et riktig godt liv for deg selv, i den situasjonen du er nå. Det er lettere å finne noen når man har det bra! Tusen takk for kloke ord! Synest singel livet er fint jeg.Er ikke ute etter en elsker i den forstand.Men hender enkelte dagerat man føler seg litt "annerledes".Og da blir jeg litt undrende. Lykke til i livet ditt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218432-sexlyst/#findComment-1619303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.