Gå til innhold

Happy Valentine!

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Valentinesdag i dag!

Hva gjør dere for/med deres kjære?

Får hun/han noe presang/gave? Hva da?

Her i huset skjer det vel ikke noe spes i dag. Jeg kjøper vel litt god middag da tenker jeg, pluss at jeg har planer om å kjøpe en liten presang til han. Ikke noe stort noe, bare en liten ting, vet ikke ennå hva det blir, men jeg finner vel på noe.

Han har vel ratt ikke fått med seg hvilken dag det er i dag, så jeg forventer meg ikke så mye tilbake..

Hva med dere?

Skrevet

Mannen er ute på jobb i 1 og halv uke til men jeg har sendt ekort til ham.

Han tenker sikkert ikke over dagen for det blir mye med morsdag,valentin og bursdag på 6 dager.

Jeg skulle egentlig fått gave annenhver dag jeg!

Skrevet

Vi feirer den ikke på noen måte, men jeg fikk en valentinesklem på sms! :o) Jeg hadde ikke tenkt på det engang, men han er nå engang noe mer romantisk anlagt enn meg. Koselig var det i alle fall. :o)

Gjest LucySky
Skrevet

Mannen er ute på jobb i 1 og halv uke til men jeg har sendt ekort til ham.

Han tenker sikkert ikke over dagen for det blir mye med morsdag,valentin og bursdag på 6 dager.

Jeg skulle egentlig fått gave annenhver dag jeg!

Nah! Valentine er for folk under tredve. Ikke fordi eldre folk enn det ikke kan finne på/bør finne på romantiske ting, men Valentinegreia er nesten enda mer fremmed for nordmenn flest enn de der halloweengreiene.

Hadde jeg fått en valentinermail fra mannen min, ville jeg begynt å lure noe veldig.

:I

Skrevet

Vi feirer ikke Valentines Day.

Men vi er bedt på valentinerfest på lørdag, så vi drar vel dit :-)

Gjest hallow :o/
Skrevet

Ingenting! Vi har ingen tradisjon for å feire Valentine.

I fjor fikk jeg forresten en deilig sjokolade av min datter. Det var søtt gjort av henne og rørende for meg at hun brukte pengene sine på det.

I år har hun hatt mer fokus på morsdagen og kjøpte en koselig bok til meg som jeg fikk sammen med et nydelig, selvlaget kort på søndag morgen. Det var kjempehyggelig!!!!

Forøvrig husket min mann også på meg på morsdagen, men Valentine tror jeg ikke han tenker på :o)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Vi feirer ikke valentine!

Så hjemme hos oss blir det en helt vanlig tirsdag i dag.

Skrevet

Har aldri pleid å feire valentines, eks'en var overhodet ikke romantisk.

Kjæresten min derimot er veldig romantisk, vi har akkurat vært en liten uke i London, og i helgen spanderte han meg på en romantisk middag på Ivy. Han sa vi måtte feire valentines på forskudd, siden vi skulle reise hjem hver til vårt i går.

Jeg kjøpte en liten gave til ham som han fikk før vi skiltes på flyplassen i går.

Men jeg mener man må gjøre små ting for hverandre hele året, ikke bare på valentines!

Gjest trultemor25
Skrevet

Har aldri pleid å feire valentines, eks'en var overhodet ikke romantisk.

Kjæresten min derimot er veldig romantisk, vi har akkurat vært en liten uke i London, og i helgen spanderte han meg på en romantisk middag på Ivy. Han sa vi måtte feire valentines på forskudd, siden vi skulle reise hjem hver til vårt i går.

Jeg kjøpte en liten gave til ham som han fikk før vi skiltes på flyplassen i går.

Men jeg mener man må gjøre små ting for hverandre hele året, ikke bare på valentines!

Ja, det er jeg helt enig i!

Skrevet

Tja, vi bruker egentlig ikke å feire Valentins dag, ettersom denne skikken kom til Norge først lenge etter at vivar etablert som par! ;-)

Men man kan jo like gjerne tilgodese sin kjære på en sådan dag som hvilken som helst annen, og da jeg var ute på en butikkrunde forleden kom jeg over noe som var en greit kombinasjon noe som han ville ha glede av, noe som jeg selv også ville ha glede av (ikke dumt det heller, for jeg regnet jo ikke med at han ville kjøpe noe til meg! *ha ha*) OG som samtidig hadde en "valentin-profil":

En hjerteformet pute til å ha bak nakken når man senker seg ned i et deilig badekar!

(Etter at jeg kjøpte den så jeg at den _kunne_ minne litt om en rumpe, men heldigvis var den ikke ferskenfarget! *he he*)

Skrevet

Dette er en helt vanlig tirsdag hos oss.

Valentine betyr ingenting for noen av oss.

Skrevet

Jeg fikk en melding fra kjæresten i dag tidlig, hvor det stod "Ha en fin V-dag" eller noe sånt. Jeg skrev tilbake og spurte hva i allverden en V-dag er for noe, men jeg fikk ikke svar. Etter en time eller deromkring leste jeg avisen, og da skjønte jeg hva det dreide seg om.

*Treg*

Skrevet

Dette er en helt vanlig tirsdag hos oss.

Valentine betyr ingenting for noen av oss.

Happy Valentine til alle sammen!

Selvsagt feirer jeg den dagen. For meg er det en helligdag.

Jeg har fått noen kort fra familien og venner, koselig :-)

Skrevet

Absolutt ingenting. Valentine er noe tull :) hadde jo nettop morsdag :)

Skrevet

Vi møtes og sier hei og hadet i døra når han kommer hjem og jeg skal på jobb idag klokka 16. Jeg er hjemme igjen litt over kl. 21, så litt tid får vi da sammen...

Hvis han kjøper blomster til meg idag, så tror jeg ærlig talt jeg dåner!! Han skjønner ikke pointet med blomster som bare står seg noen dager uansett *sukk*

Hmm, kanskje jeg burde kjøpe blomster til han for å gi han et lite stikk av dårlig samvittighet? *ond*

Skrevet

Jeg skriver med to i USA - de er veldig klar over Valentines day - og har sendt meg nydelig hjemmelagde Valentines kort begge to..... Jeg har ikke sendt....Har ikke fått noe av min mann heller : (

Tradisjonen er vel ikke kommet for fullt enda.

Hilsen fra meg

Skrevet

Vi feirer ikke Valentiner dagen, men vi skal på Neko Case konsert på Mono ikveld. Og det topper alle gaver av alle slag :)

Skrevet

Synes valentines er litt for amerikansk og tullette jeg, føler jeg ikke trenger en spesiell dag for å vise at jeg elsker kjæresten min:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...