Gjest M.Angelica Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Vi feirer ikke Valentine. Så dette blir en helt vanlig dag for oss =) 0 Siter
Gine S Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Jeg la frem et valentinskort og en hjerteformet boks med sjokolade til min kjære da han sto opp i morges. Skal lage koselig middag nå, også har jeg kjøpt et gavekort på "kjæreste-spa" og et sånt hefte med "love-coupons". For meg er det en fin "unnskyldning" for å kjøpe gaver til min kjære, hvilket jeg sikkert egentlig uansett hadde gjort... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Wææææ, jeg fikk masse røde roser når mannen kom inn døra idag!!!! *dån* (jfr. svaret mitt lengre nede..) :-))) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Wææææ, jeg fikk masse røde roser når mannen kom inn døra idag!!!! *dån* (jfr. svaret mitt lengre nede..) :-))) Kanskje han leste på dol? 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Wææææ, jeg fikk masse røde roser når mannen kom inn døra idag!!!! *dån* (jfr. svaret mitt lengre nede..) :-))) Det var koselig 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Kanskje han leste på dol? ;-) Han har vært på jobb hele tiden... Men han fikk lese det nå. Gjett om han godta seg ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Det var koselig Ja, nå ble jeg nesten nyforelska igjen! Satser på at han skjønner at blomster er kjekke greier ;-) 0 Siter
nick Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Roser, kort, nettingbody, fishnetstockings og høyhelte sko (Sheila, ikke meg!). Nå skal jeg innføre Valentines hver dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.