Gå til innhold

Lite,men hardere spark-normalt?

Anbefalte innlegg

Gjest Dolly25

Leste i er gravid blad ang. spark i løpet av 2 timer.

Synes det sparker mindre nå enn for en stund siden,men at sparkene er hardene og litt vondere.

Er snart i uke 33,så det begynner vel å bli veeldig trangt der vil jeg tro.Har ikke akkurat stor mage heller. Har babyen liksom inni meg. Hvis jeg sier jeg har igjen ca. 2mndr,får mange sjokk.

Var slik med mine 2 andre barn også.

Innimellom bekymrere dette meg..Kan noen berolige meg?

Skal ikke til legen før 6.mars..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218444-litemen-hardere-spark-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å si det sånn: Babyen der inne har ikke lest en eneste bok om hvor mye h*n skal sparke - eller hvordan :-)

Babyer er forskjellige, og så lenge det _er_ bevegelser/spark, så skal du ikke bekymre deg.

Fosteret har perioder når det sover inni magen, og da er det roligere, og det er normalt.

Dersom du er bekymret, forsøk å sette/legge deg tilrette og kjenn nøye etter. Du kan drikke litt søt, kald saft først (det pleier å sette fart i småen).

Dersom det blir store endringer i aktivitetsnivået, og du blir bekymra - ring jordmor for en sjekk - for sikkerhets skyld!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...