Mrs. Wallace Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Har vært litt sløv på vask av komfyr i det siste (kremt), og nå er det masse fastbrent søl der, både inni og på innsiden av glasset i døren. Derfor, o kloke dol-orakler: Hva er den mest effektive og smarte løsningen for en litt lat quinde? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Venninna mi prøvde Cillit Bang i forrige uke. Hun sa at skitten ble som smør! Effektivt, jeg må prøve dette selv Vanligvis så setter jeg ovnen på 50 grader og en skål m/samiakk i ovnen i 30 min. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hva bruker jeg for å få vekk fastbrent gørr fra en keramisk topp?? 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Sist gang jeg gjorde rent inne i komfyren (da var det leeenge siden sist) brukte jeg en ovnrens fra MrMuscle. Sprayet den inn i kald ovn, og lot den stå å 'godgjøre' seg en time eller to. Og da var det faktisk ganske så greit å få det rent. Bare pass på å ikke puste inn dette kjemikaliet. Jeg stod med skjerf rund munnen når jeg vasket ut det værste. 0 Siter
Excelsion Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hva bruker jeg for å få vekk fastbrent gørr fra en keramisk topp?? Barberblad funker fint det, men man må kunne å bruke de, blir veldig lett hakk. En kniv kan du og bruke, men den må holdes nesten flatt ned mot toppen, slik at du ikke lager hakk. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hva bruker jeg for å få vekk fastbrent gørr fra en keramisk topp?? Mener du får kjøpt en eller annen kjemikalie til bruk på keramiske topper. Mener jeg har sett det i Meny-butikken her hjemme også. 0 Siter
laban Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hva bruker jeg for å få vekk fastbrent gørr fra en keramisk topp?? Der de selger komfyrer, har de et rengjøringsmiddel som er beregnet på slike topper. Det heter Cera-fix og er dyrt, men drøyt. MrMuscle har noe som er rimeligere, men som funker like bra på min komfyr. Men du bør også ha en skrape, spør hos en forhandler av slike komfyrer. Her er noen andre tips: http://www.mammanett.no/mn/archive/index.php/t-3954.html 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Der de selger komfyrer, har de et rengjøringsmiddel som er beregnet på slike topper. Det heter Cera-fix og er dyrt, men drøyt. MrMuscle har noe som er rimeligere, men som funker like bra på min komfyr. Men du bør også ha en skrape, spør hos en forhandler av slike komfyrer. Her er noen andre tips: http://www.mammanett.no/mn/archive/index.php/t-3954.html Thanx 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 Venninna mi prøvde Cillit Bang i forrige uke. Hun sa at skitten ble som smør! Effektivt, jeg må prøve dette selv Vanligvis så setter jeg ovnen på 50 grader og en skål m/samiakk i ovnen i 30 min. Høj, så det du sier er at reklamen faktisk holder mål? Tror nok jeg må prøve den, da. 0 Siter
Gjest komfyrrens til keramisk topp Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hva bruker jeg for å få vekk fastbrent gørr fra en keramisk topp?? Du får også kjøpt en sånn som laban sier på Rema, mye billigere, og blir så blankt og fint at! Men du må også bruke en slik skrape som fulgte med ovnen, ligner på barberblad.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Du får også kjøpt en sånn som laban sier på Rema, mye billigere, og blir så blankt og fint at! Men du må også bruke en slik skrape som fulgte med ovnen, ligner på barberblad.... Ok, takk. Jeg har arva ovnen, og har ikke sett snurten av en sånn skrape... 0 Siter
Gjest komfyrrens til keramisk topp Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Ok, takk. Jeg har arva ovnen, og har ikke sett snurten av en sånn skrape... Du får kjøpt ganske billig på f.eks malebutikker, slike skraper til å skrape bort maling fra vinduer. De funker like bra! eller rett og slett et barberblad. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Jeg kjøpte Mr Muscl da jeg skulle rengjøre ovnen da vi flyttet nå nylig. Jeg sprayet den full og lot det stå over natta. Var veldig effektivt =) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Høj, så det du sier er at reklamen faktisk holder mål? Tror nok jeg må prøve den, da. La oss høre hvordan det går, da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Ok, takk. Jeg har arva ovnen, og har ikke sett snurten av en sånn skrape... Like effektiv med en isskrape som de man kjøper til bilen ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.