Gjest OL-dama Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Er på jobb .... radioen står på NRK ..... men det blir ikke det samme ..... å den som hadde hatt et lite tv som kunne stått på her på kontoret ....... Skulle jobbet på Elkjøp el.l. nå disse dagene her :-) 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Var akkurat på butikken og handla. Fikk akkurat tid til det mellom slaga:) Der sto en tv som de ansatte ( og kunder ) kunne se på,greit nok det. Men jeg ser du, er i den heldige situasjonen at jeg er heime fra jobb tidlig og kan følge med på sendingene. Skjønner godt at det ikke blir d samme å høre på radio. Men det er vel tross alt bedre enn ikke å få med seg noe i det hele tatt;) Så kos deg med å høre på radioen du:) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Jeg sitter også her med radioen på full guffe. For å få med meg mest mulig. Er så klart ikke det samme som å se det på tv, men får iallefall med meg noe. Og så ser jeg på høydepunktene på ol-sendinga når jeg kommer hjem fra jobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.