Gå til innhold

Kvinner er umodne og destruktive?!

Anbefalte innlegg

amerikafareren

"Stakkars na heter det sexnekt nar MENN ikke far sex nar de har lyst."

Så lite har du skjønt. Det er snakk om å nekte sex fordi en er sint på den andre og vil hevne seg, ikke om å nekte sex fordi en ikke har lyst. Ser du ikke forskjellen?

Resten av våset ditt er for dumt til å kommenteres.

Jeg ville aldri ha lyst pa sex med en mann jeg var sint pa, sa nei jeg ser ikke forskjellen. For noe toev.

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

23

• mil1365380270

12

• mrxx

8

• keinstein

8

Mest aktive i denne tråden

amerikafareren

"Stakkars na heter det sexnekt nar MENN ikke far sex nar de har lyst."

Så lite har du skjønt. Det er snakk om å nekte sex fordi en er sint på den andre og vil hevne seg, ikke om å nekte sex fordi en ikke har lyst. Ser du ikke forskjellen?

Resten av våset ditt er for dumt til å kommenteres.

Det er logisk at du ikke har kommentarer til at jeg var gift i tyve ar, men er single na

• 2 uker senere...
Gjest kjenner meg igjen så godt

Men det er jo ikke jeg som skiller på dem, det er kvinner (her med Smaadahl i spissen) som bagatelliserer den mer psykiske volden (som det er flest kvinner som står bak).

Poenget mitt var jo at svært få menn skambanker kvinner, mens langt flere kvinner slår menn.

Kjæresten min har begynt å bli litt voldelig. Hun har begynt å slå til meg når vi kommer i en krangel. Når jeg spør om henne om hvorfor hun gjør det så sier at jeg lytter ikke og at hun derfor må få oppmerksomheten på en måte.

Kjæresten min har begynt å bli litt voldelig. Hun har begynt å slå til meg når vi kommer i en krangel. Når jeg spør om henne om hvorfor hun gjør det så sier at jeg lytter ikke og at hun derfor må få oppmerksomheten på en måte.

Det er mange menn som har brukt lignende unnskyldninger.

Ta henne med til rådgivning der hun få lagt fram i klartekst at slike metoder for å få oppmerksomhet på ikke er akseptable.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...