Gå til innhold

Tissetrengt

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Ikke for sånne som oss, som gjerne drikker en liten innsjø hver dag.. ;-)

Ah. Flott :D

Skrevet

Seriøst? Er det unormalt å tisse mer enn 6 ganger daglig? :o

Ikke si det til kjæresten min, da sender ham meg umiddelbart til legen. Han påstår jeg tisser hele døgnet. *Fnys* Alle kan vel ikke være som ham som tømmer tanken 2 ganger i døgnet vel!

Gjest Shira12
Skrevet

Det er normalt å tisse mellom 4-6 ganger om dagen.

Jeg er nok enig med Gemini om at du bør ta en tur til legen for å sjekke.

Sukk, 6 ganger om dagen hadde jo vært toppen på lykke ;-)

Blir forresten utsatt operasjon, de glemte at jeg gikk på tabletter som må kuttes 4 uker før. Blir vel om en 4-5 uker siden tenker jeg.

Skrevet

Blir forresten utsatt operasjon, de glemte at jeg gikk på tabletter som må kuttes 4 uker før. Blir vel om en 4-5 uker siden tenker jeg.

Ikke tull da. Kjipeste jeg har hørt på lenge. Det går ikke an å glemme noe sånt, helt uhørt....

hare1365380455
Skrevet

Så kjedelig! Men du har fått ny dato?

Gjest Shira12
Skrevet

Ikke tull da. Kjipeste jeg har hørt på lenge. Det går ikke an å glemme noe sånt, helt uhørt....

Vel de surrer og roter på, må jo nesten le av de.

Sender deg en mail i morgen, nå hører jeg at senga roper på meg :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Så kjedelig! Men du har fått ny dato?

Ikke enda, de skulle finne en så snart som mulig og sende meg ett brev.

Tror jeg kvalifiserer til olympisk gull i venting ;-)

Gjest Calóni
Skrevet

Ikke si det til kjæresten min, da sender ham meg umiddelbart til legen. Han påstår jeg tisser hele døgnet. *Fnys* Alle kan vel ikke være som ham som tømmer tanken 2 ganger i døgnet vel!

Jah. Jeg tisser sikkert -minst- ti ganger per dag. Men så drikker jeg noe helt sinnsykt mye også, da.

hare1365380455
Skrevet

Ikke enda, de skulle finne en så snart som mulig og sende meg ett brev.

Tror jeg kvalifiserer til olympisk gull i venting ;-)

Du er tålmodig, ja. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...