Gå til innhold

Brenne divx

Anbefalte innlegg

Gjest fgjh651561
Skrevet

Hvilket program kan man bruke for og brenne divx filmer?

SnoopyGirl1365380949
Skrevet

Har du Pc eller Mac ? Jeg vet hvordan man gjør det på Mac men ikke Pc :)

Skrevet

Har du Pc eller Mac ? Jeg vet hvordan man gjør det på Mac men ikke Pc :)

Du kan bruke DVDSanta eller Nero. Særlig Nero er kanonbra, og har en rekke flere muligheter.

Men det koster penger... Uansett kan du hente programmene på download.com

Skrevet

Du kan vel bruke et hvilket som helst program, som brenner datafiler? Divx er jo en "vanlig" fil som kjøres direkte på dvd-spilleren.

".............................................."

Skrevet

Du kan vel bruke et hvilket som helst program, som brenner datafiler? Divx er jo en "vanlig" fil som kjøres direkte på dvd-spilleren.

Ikke alle DVD-spillere støtter divx. I så fall må filen konverteres til VCD eller lignende, og det er det ikke alle brenneprogrammer som takler :)

Skrevet

Ikke alle DVD-spillere støtter divx. I så fall må filen konverteres til VCD eller lignende, og det er det ikke alle brenneprogrammer som takler :)

Ah, men jeg forsto det slik at det var divx-filen som skulle brennes - det sto ikke noe om konvertering.

DivX til (S)VCD er noe ordentlig griseri, og jeg har lenge ønsket meg en applikasjon som klarte det på tilfredsstillende måte (uten å ødelegge oppløsning, snu bildet opp ned, forskyve/strekke det, lage forsinkelse i lyden etc.).

"................................................"

Skrevet

Ah, men jeg forsto det slik at det var divx-filen som skulle brennes - det sto ikke noe om konvertering.

DivX til (S)VCD er noe ordentlig griseri, og jeg har lenge ønsket meg en applikasjon som klarte det på tilfredsstillende måte (uten å ødelegge oppløsning, snu bildet opp ned, forskyve/strekke det, lage forsinkelse i lyden etc.).

Hva folk sier og hva de mener er ofte to forskjellige ting, jeg prøver som regel å tenke meg til hva de egentlig prøver å oppnå :)

Skrevet

Hva folk sier og hva de mener er ofte to forskjellige ting, jeg prøver som regel å tenke meg til hva de egentlig prøver å oppnå :)

Du er altfor support-orientert :-)

"........................................"

Skrevet

Du er altfor support-orientert :-)

"........................................"

Support er moro så lenge jeg velger selv hva jeg vil svare på :) Kunne aldri tenkt meg å jobbe med det.

Gjest fgjh651561
Skrevet

Jeg fant en bra sak, og det var og laste ned siste divx- player, den har innebygs divx- brenner :-)

Gjest fgjh651561
Skrevet

WinAvi Video Converter gjør det uten problemer :-)

Gjest fgjh651561
Skrevet

Jeg har program for og konvertere til VCD, men DVD- spilleren min leser Divx så jeg slipper det :-)

Skrevet

WinAvi Video Converter gjør det uten problemer :-)

Men det er vel en begrenset trial man får lastet ned, er det ikke?

"............................................."

Gjest fgjh651561
Skrevet

Men det er vel en begrenset trial man får lastet ned, er det ikke?

"............................................."

nja

Skrevet

nja

Den må nok kjøpes hvis man skal bruke den til noe. Med mindre man stjeler, selvfølgelig.

"............................................"

Gjest fgjh651561
Skrevet

Den må nok kjøpes hvis man skal bruke den til noe. Med mindre man stjeler, selvfølgelig.

"............................................"

Den kan brukes, men det kommer en liten reklamelogo i bildet.

Stjele skal man ikke, men man kan kjøpe. Det er ikke så dyrt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...