Gjest fgjh651561 Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hvilket program kan man bruke for og brenne divx filmer? 0 Siter
SnoopyGirl1365380949 Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Har du Pc eller Mac ? Jeg vet hvordan man gjør det på Mac men ikke Pc 0 Siter
Craven Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Har du Pc eller Mac ? Jeg vet hvordan man gjør det på Mac men ikke Pc Du kan bruke DVDSanta eller Nero. Særlig Nero er kanonbra, og har en rekke flere muligheter. Men det koster penger... Uansett kan du hente programmene på download.com 0 Siter
Prozak Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Du kan vel bruke et hvilket som helst program, som brenner datafiler? Divx er jo en "vanlig" fil som kjøres direkte på dvd-spilleren. ".............................................." 0 Siter
citoyen Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Du kan vel bruke et hvilket som helst program, som brenner datafiler? Divx er jo en "vanlig" fil som kjøres direkte på dvd-spilleren. ".............................................." Ikke alle DVD-spillere støtter divx. I så fall må filen konverteres til VCD eller lignende, og det er det ikke alle brenneprogrammer som takler 0 Siter
Prozak Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Ikke alle DVD-spillere støtter divx. I så fall må filen konverteres til VCD eller lignende, og det er det ikke alle brenneprogrammer som takler Ah, men jeg forsto det slik at det var divx-filen som skulle brennes - det sto ikke noe om konvertering. DivX til (S)VCD er noe ordentlig griseri, og jeg har lenge ønsket meg en applikasjon som klarte det på tilfredsstillende måte (uten å ødelegge oppløsning, snu bildet opp ned, forskyve/strekke det, lage forsinkelse i lyden etc.). "................................................" 0 Siter
citoyen Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Ah, men jeg forsto det slik at det var divx-filen som skulle brennes - det sto ikke noe om konvertering. DivX til (S)VCD er noe ordentlig griseri, og jeg har lenge ønsket meg en applikasjon som klarte det på tilfredsstillende måte (uten å ødelegge oppløsning, snu bildet opp ned, forskyve/strekke det, lage forsinkelse i lyden etc.). "................................................" Hva folk sier og hva de mener er ofte to forskjellige ting, jeg prøver som regel å tenke meg til hva de egentlig prøver å oppnå 0 Siter
Prozak Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hva folk sier og hva de mener er ofte to forskjellige ting, jeg prøver som regel å tenke meg til hva de egentlig prøver å oppnå Du er altfor support-orientert :-) "........................................" 0 Siter
citoyen Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Du er altfor support-orientert :-) "........................................" Support er moro så lenge jeg velger selv hva jeg vil svare på Kunne aldri tenkt meg å jobbe med det. 0 Siter
Gjest fgjh651561 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Du kan vel bruke et hvilket som helst program, som brenner datafiler? Divx er jo en "vanlig" fil som kjøres direkte på dvd-spilleren. ".............................................." Jeg fant en bra sak, og det var og laste ned siste divx- player, den har innebygs divx- brenner :-) 0 Siter
Gjest fgjh651561 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ah, men jeg forsto det slik at det var divx-filen som skulle brennes - det sto ikke noe om konvertering. DivX til (S)VCD er noe ordentlig griseri, og jeg har lenge ønsket meg en applikasjon som klarte det på tilfredsstillende måte (uten å ødelegge oppløsning, snu bildet opp ned, forskyve/strekke det, lage forsinkelse i lyden etc.). "................................................" WinAvi Video Converter gjør det uten problemer :-) 0 Siter
Gjest fgjh651561 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ikke alle DVD-spillere støtter divx. I så fall må filen konverteres til VCD eller lignende, og det er det ikke alle brenneprogrammer som takler Jeg har program for og konvertere til VCD, men DVD- spilleren min leser Divx så jeg slipper det :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 WinAvi Video Converter gjør det uten problemer :-) Men det er vel en begrenset trial man får lastet ned, er det ikke? "............................................." 0 Siter
Gjest fgjh651561 Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Men det er vel en begrenset trial man får lastet ned, er det ikke? "............................................." nja 0 Siter
Prozak Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 nja Den må nok kjøpes hvis man skal bruke den til noe. Med mindre man stjeler, selvfølgelig. "............................................" 0 Siter
Gjest fgjh651561 Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Den må nok kjøpes hvis man skal bruke den til noe. Med mindre man stjeler, selvfølgelig. "............................................" Den kan brukes, men det kommer en liten reklamelogo i bildet. Stjele skal man ikke, men man kan kjøpe. Det er ikke så dyrt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.