Gå til innhold

Lengde på orgamser

Anbefalte innlegg

Gjest tissekone

Etter å ha drukket rødvin og prata om orgasmer sammen med en venninne i går, begynner jeg å lure på orgasmene mine..Eller egentlig; hva som er normalt.

Hun får orgasmer som varer i 10-15 sekunder. Det begynner med småviberasjoner som varer i ca 1-2 sekunder, for så at vagina trekker seg sammen i ca 3 sekunder. Jeg får heller mindre sammentrekninger i ca 8 sekunder. Går jeg glipp av noe stort som alle damer opplever?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218467-lengde-p%C3%A5-orgamser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Jeg forstår ikke helt den store forskjellen mellom 8 og 10-15 sekunder.

Hvordan kan du vite at dine orgasmer "bare" varer i 8 sek, og ikke 10-15?

Har du tatt tida?

Vær nå glad for at du kan få orgasme, og ikke start med å problematisere hvor lenge de varer....

Gjest tissekone

Jeg forstår ikke helt den store forskjellen mellom 8 og 10-15 sekunder.

Hvordan kan du vite at dine orgasmer "bare" varer i 8 sek, og ikke 10-15?

Har du tatt tida?

Vær nå glad for at du kan få orgasme, og ikke start med å problematisere hvor lenge de varer....

ja, jeg har talt sekundene... :0) det har tydeligvis venninnen min også.

Hvis jeg kan få bedre orgasmer, så slår jeg meg ikke til ro med dem jeg har.

Gjest tissekone

Men hvordan vet dere dette? Bruker dere stoppeklokke?

Hehe, jeg rødmer bare ved tanken på å diskutere orgasme med en venninne.

jada, mannfolkene sitter med stoppeklokka. Tror de legger på et halvminutt og går så i kantina på jobben og skryter av hvor gode _de_ er i senga

har du ikke prata "fortrolig" i rødvinsrus du da? :0)

jada, mannfolkene sitter med stoppeklokka. Tror de legger på et halvminutt og går så i kantina på jobben og skryter av hvor gode _de_ er i senga

har du ikke prata "fortrolig" i rødvinsrus du da? :0)

Nei, jeg drikker meg aldri full. Snakker mye om sex med kjæresten, men aldri med kvinner.

Annonse

fuji1365380447

ja, jeg har talt sekundene... :0) det har tydeligvis venninnen min også.

Hvis jeg kan få bedre orgasmer, så slår jeg meg ikke til ro med dem jeg har.

Men kvaliteten på orgasmene har jo ingenting med lengden å gjøre?

Jeg kan i allefall ha noen som er ekstremt intense og jordskjelvrystende, men som ikke er så lange.

og så kan jeg jo ha noen rolige dønningen av noen orgasmer som var lenge, men som ikke tar meg til nirvana...

Gjest tissekone

Men kvaliteten på orgasmene har jo ingenting med lengden å gjøre?

Jeg kan i allefall ha noen som er ekstremt intense og jordskjelvrystende, men som ikke er så lange.

og så kan jeg jo ha noen rolige dønningen av noen orgasmer som var lenge, men som ikke tar meg til nirvana...

jo, men tenk om jeg kan kombinere

derfor spør jeg her hva som er vanlig

ser jeg at det er veldig vanlig å få "jordskjelv" som varer i 15 sekunder, så vil jeg gå for det

tror jeg prøver å trene meg opp på det uansett, jeg. Her på dol nekter jo damene for å engang vite hvor lenge de har orgasmer, så jeg får bare basere meg på hva jeg selv vil, uavhengig av hva jeg tror er normalt

*hirr* ;0)

fuji1365380447

ser jeg at det er veldig vanlig å få "jordskjelv" som varer i 15 sekunder, så vil jeg gå for det

tror jeg prøver å trene meg opp på det uansett, jeg. Her på dol nekter jo damene for å engang vite hvor lenge de har orgasmer, så jeg får bare basere meg på hva jeg selv vil, uavhengig av hva jeg tror er normalt

*hirr* ;0)

Jeg syntes at du har et veldig "prestasjons"fokus på orgasmer og sex.

Hva med å nyte at orgasmer er forskjellige? At de noen ganger er som en liten hikk, og andre ganger som et jordskjelv.

Det ligger jo mye spenning i at man ikke vet hva man får også...

Gjest tissekone

Jeg syntes at du har et veldig "prestasjons"fokus på orgasmer og sex.

Hva med å nyte at orgasmer er forskjellige? At de noen ganger er som en liten hikk, og andre ganger som et jordskjelv.

Det ligger jo mye spenning i at man ikke vet hva man får også...

neida, det handler ikke om prestasjoner og som "hohanne" sa: å være best

jeg gir da blanke i hvor godt andre damer har det, bare jeg vet at jeg selv har det så godt som mulig. Ved å sjekke hva som er normalt, kan jeg danne meg en mal på hva som kan være mulig for meg.

jeg har uansett bestemt meg for å øve opp orgasmene mine, for jeg vil at de skal kunne vare lenger. Tror at det er mulig for meg.

Aner ikke - har aldri tatt tiden! :o)

Vagnialorgasmene varer da lenger enn bare 2-3 sekunder?

Jeg er i alle fall sikker på at klitorisorgasmene varer mye lengre. Jeg sa på fleip til kjæresten min en gang at det kjentes ut som om de varte i flere minutter og la til:"Men det gjør de vel ikke?" Han bare så på meg og flirte:"Jo."

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Som de fleste andre her så bruker jeg ikke stoppeklokke under orgasme ;-)

Men når jeg har multiorgasmer kan jeg i prinsippet holde på så lenge jeg vil, jeg gir meg helt over. Det er energikrevende, så om jeg skal noe rett etterpå, så passer jeg på å stoppe før jeg blir for utslitt.

*hirr* ;0)

Hvis du skal kvantifisere orgasmen, er det bedre å bruke Richters skala enn klokka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...