Gå til innhold

Hvor lenge har dere mensen, jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest tissekone
Skrevet

hvor mange dager er det normalt å ha mensen?

siste halvåret har jeg hatt mensen i maks 3 dager. Blør lite.

Hormonforandringer?

Gjest hormonspiral
Skrevet

Er så heldig at jeg ikke har mensen, for jeg bruker

Gjest this is a signature
Skrevet

7 dager.. kjempeirriterende

Samme her..6-7 dager

Skrevet

tissekone..? ;-)

Har mensen i underkant av en uke. 5 dager, ca. Men har kortere sykluser nå enn før jeg fikk barn, gikk fra den ene ytterligheten (32 dager)til den andre (21 dager). Utrolig irriterende.

Vi jenter burde hatt skattefradrag for utgifter til jævla bind og tamponger. :-P

Gjest tissekone
Skrevet

tissekone..? ;-)

Har mensen i underkant av en uke. 5 dager, ca. Men har kortere sykluser nå enn før jeg fikk barn, gikk fra den ene ytterligheten (32 dager)til den andre (21 dager). Utrolig irriterende.

Vi jenter burde hatt skattefradrag for utgifter til jævla bind og tamponger. :-P

tissekone, ja :0) både tisser, blør og får orgasmer, hun ;0)

har fortsatt den ob-pakken jeg kjøpte i 2005 ... og når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk også den always ultrapakken jeg kjøpte i fjor

blør så lite at det ofte holder med litt dopapir...

skjønner ikke hvorfor jeg blør så lite nå

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

tissekone, ja :0) både tisser, blør og får orgasmer, hun ;0)

har fortsatt den ob-pakken jeg kjøpte i 2005 ... og når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk også den always ultrapakken jeg kjøpte i fjor

blør så lite at det ofte holder med litt dopapir...

skjønner ikke hvorfor jeg blør så lite nå

Har du tatt den elementære testen, så du vet at du ikke er gravid?

Gjest tissekone
Skrevet

magen min tilsier at jeg ikke er det... jeg hadde riktignok et ubeskyttet samleie i sommer (midten av juli) men han kom ikke, såvidt jeg husker

Gjest tissekone
Skrevet

uff, nå blir jeg litt bekymret. Tenk om jeg ligger på fødestua om en måned... :0)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

magen min tilsier at jeg ikke er det... jeg hadde riktignok et ubeskyttet samleie i sommer (midten av juli) men han kom ikke, såvidt jeg husker

Vel, om du ikke har hatt sex på så lenge, så skal du slippe å bruke penger på graviditetstest, dr Watson!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

uff, nå blir jeg litt bekymret. Tenk om jeg ligger på fødestua om en måned... :0)

Da lover jeg å komme på barselvisitt med blomster og babytøy til deg!

Gjest tissekone
Skrevet

Vel, om du ikke har hatt sex på så lenge, så skal du slippe å bruke penger på graviditetstest, dr Watson!

jeg hadde ubeskyttet samleie i sommer. Hvor mange samleier jeg har hatt siden den gang, har jeg ikke tall på.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

jeg hadde ubeskyttet samleie i sommer. Hvor mange samleier jeg har hatt siden den gang, har jeg ikke tall på.

Hm, siden ingen prevensjon er 100% sikker, så bør du muligens tenke tanken likevel?

Jeg stiller opp på barselavdelingen likevel, jeg, selv om det skulle ta litt lenger tid enn en måned før du havner der ;)

Gjest tissekone
Skrevet

Da lover jeg å komme på barselvisitt med blomster og babytøy til deg!

hehe :0) når jeg tenker meg om så har jeg også grått veldig mye siste halvåret, men jeg tror ikke det skyldes hverken (manglende) hormoner eller en graviditet. Senest i går gråt jeg, fordi jeg er redd bestefaren min skal dø før han får møte kjæresten min (som i tilfelle er far til en eventuell spire i magen min).

neida, men, nei, jeg er nok ikke blant dem som kommer til å føde sånn plutselig. På flyet eller på et kjøpesenter eller i bilen, intetanende på vei til jobb...

Gjest tissekone
Skrevet

Hm, siden ingen prevensjon er 100% sikker, så bør du muligens tenke tanken likevel?

Jeg stiller opp på barselavdelingen likevel, jeg, selv om det skulle ta litt lenger tid enn en måned før du havner der ;)

hehe, gjør det :0)

(ps: ikke ta med oppskåret frukt - husker du? :0)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

hehe :0) når jeg tenker meg om så har jeg også grått veldig mye siste halvåret, men jeg tror ikke det skyldes hverken (manglende) hormoner eller en graviditet. Senest i går gråt jeg, fordi jeg er redd bestefaren min skal dø før han får møte kjæresten min (som i tilfelle er far til en eventuell spire i magen min).

neida, men, nei, jeg er nok ikke blant dem som kommer til å føde sånn plutselig. På flyet eller på et kjøpesenter eller i bilen, intetanende på vei til jobb...

Nei, får håpe du ikke plutselig sitter med en baby i armene!

Men det er merkelig hvor mange sånne tilfeller det etterhvert har stått om i media..

Men det kan nok være lurt at du tusler til legen for full sjekk. Når kroppen begynner å oppføre seg "mot normalt" er det greit å være litt obs.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

hehe, gjør det :0)

(ps: ikke ta med oppskåret frukt - husker du? :0)

Hehe!

Var det deg? Jeg husker den oppskårne frukta, ja!

Neida, på barselvisitter har jeg gjerne med en blomst, et søtt lite klesplagg og en pikkoloflaske med Champagne som det er knyttet to champagneglass til i en rød sløyfe :-)

Gjest tissekone
Skrevet

Hehe!

Var det deg? Jeg husker den oppskårne frukta, ja!

Neida, på barselvisitter har jeg gjerne med en blomst, et søtt lite klesplagg og en pikkoloflaske med Champagne som det er knyttet to champagneglass til i en rød sløyfe :-)

var meg det, ja

Du er herved invitert til barselsvisitt, men jeg får håpe du slipper å komme om bare en måned!

:0)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

var meg det, ja

Du er herved invitert til barselsvisitt, men jeg får håpe du slipper å komme om bare en måned!

:0)

Nå tok jeg et lite søk, så da vet jeg hvem du er :-)

Du får si i fra når du ligger på barselavdelingen, men vi satser på at det tidligst blir om et halvt år :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...