Gå til innhold

Hvor lenge har dere mensen, jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest tissekone
Skrevet

Nå tok jeg et lite søk, så da vet jeg hvem du er :-)

Du får si i fra når du ligger på barselavdelingen, men vi satser på at det tidligst blir om et halvt år :-)

jeg tror vi sier tidligst om fem år, jeg

søk gjerne, men du finner nok ikke noe kjent nick

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

jeg tror vi sier tidligst om fem år, jeg

søk gjerne, men du finner nok ikke noe kjent nick

Jeg tenkte på det nicket som jeg diskuterte oppskåren frukt på sykebesøk med.

Det var da et ok nick. Bruker du flere?

Skrevet

5-6 dager, blør mest de første dagene, deretter ganske lite.

Gjest batteri
Skrevet

vanligvis 5 dager, men når jeg begynnte på p piller var det minst en uke med ganske mye blod..

Gjest uten signatur
Skrevet

Da jeg var ung kunne jeg blø i ei hel uke og hadde veldig kraftig mens. Hadde lengre perioder mellom enn normalt, over en måned. Nå er jeg snart ferdig med mensen (håper jeg), og mensen har blitt litt greiere, bare to-tre dager og mye lettere blødning også. Men nå kommer den med kortere intervall da, litt over tre uker.

Skrevet

Kvinne 37 år, sterilisert, ikke noen form for prevensjon. De siste gangene har jeg hatt en og annen bloddråpen 1-2-3 ganger en ukes tid før mensen har kommet, men da har den til gjengjeld vart bare 4-5 dager i motsetning til opptil det dobbelte tidligere.

Skrevet

Før jeg begynte på p-piller blødde jeg i 6-7 dager!! En gang hele 9 dager!!! Sukk. Og den pleide å komme ca hver 26. dag. Takket være p-pillene varer "mensen" nå i bare i 4-5 dager, i tillegg til at den kommer LITT sjeldnere :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...