Gjest tissekone Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Nå tok jeg et lite søk, så da vet jeg hvem du er :-) Du får si i fra når du ligger på barselavdelingen, men vi satser på at det tidligst blir om et halvt år :-) jeg tror vi sier tidligst om fem år, jeg søk gjerne, men du finner nok ikke noe kjent nick 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 jeg tror vi sier tidligst om fem år, jeg søk gjerne, men du finner nok ikke noe kjent nick Jeg tenkte på det nicket som jeg diskuterte oppskåren frukt på sykebesøk med. Det var da et ok nick. Bruker du flere? 0 Siter
Aryane Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 5-6 dager, blør mest de første dagene, deretter ganske lite. 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 vanligvis 5 dager, men når jeg begynnte på p piller var det minst en uke med ganske mye blod.. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Da jeg var ung kunne jeg blø i ei hel uke og hadde veldig kraftig mens. Hadde lengre perioder mellom enn normalt, over en måned. Nå er jeg snart ferdig med mensen (håper jeg), og mensen har blitt litt greiere, bare to-tre dager og mye lettere blødning også. Men nå kommer den med kortere intervall da, litt over tre uker. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Kvinne 37 år, sterilisert, ikke noen form for prevensjon. De siste gangene har jeg hatt en og annen bloddråpen 1-2-3 ganger en ukes tid før mensen har kommet, men da har den til gjengjeld vart bare 4-5 dager i motsetning til opptil det dobbelte tidligere. 0 Siter
Lucretia Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Før jeg begynte på p-piller blødde jeg i 6-7 dager!! En gang hele 9 dager!!! Sukk. Og den pleide å komme ca hver 26. dag. Takket være p-pillene varer "mensen" nå i bare i 4-5 dager, i tillegg til at den kommer LITT sjeldnere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.