Gå til innhold

Hva er god sex?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf

Litt uforutsigbarhet er kanskje det beste. De som ikke har lært at sex er er ofte bra for den ene, og ofte bra for den andre, og noen ganger for begge, de får lære seg det først som sist.

Etter hvert oppstår ulike prosedyrer som hun blir kjent med, og jeg blir kjent med hennes sett med ulike. Som regel kan jeg føle hva hun vil etter en tid. "BareSove" eller "BareKose" prosedyren" er enkel, men første gangen er den litt vanskelig å få plassert.

"De som ikke har lært at sex er er ofte bra for den ene, og ofte bra for den andre, og noen ganger for begge, de får lære seg det først som sist."

Vet du, det ser jeg ingen grunn til å lære meg. Min erfaring er at sex som oftest (>95%) er veldig bra for begge parter. Hvorfor etterstrebe uforutsigbarhet da?

Fortsetter under...

"De som ikke har lært at sex er er ofte bra for den ene, og ofte bra for den andre, og noen ganger for begge, de får lære seg det først som sist."

Vet du, det ser jeg ingen grunn til å lære meg. Min erfaring er at sex som oftest (>95%) er veldig bra for begge parter. Hvorfor etterstrebe uforutsigbarhet da?

Å?

Du vil heller ha en form for gjensidig onani? Det samme gang etter gang?

Jeg verdsetter fantasi, påfunn og lek. Og det lille mistenkomme blikket : "hva kommer nå?"

En liten krig om en isbit har jeg friskt i minne.

Gjest Ulvinnen Lurulf

Å?

Du vil heller ha en form for gjensidig onani? Det samme gang etter gang?

Jeg verdsetter fantasi, påfunn og lek. Og det lille mistenkomme blikket : "hva kommer nå?"

En liten krig om en isbit har jeg friskt i minne.

Jeg snakker om forutsigbarhet angående om sexen blir bra eller ikke. Det var det du også gjorde.

Hva sexen innebærer i praksis for meg og min partner, tilhører privatlivet. Det ser jeg ingen grunn til å legge ut om her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...