Gå til innhold

Reagerer du på for mye kaffe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For min del tror jeg at jeg er immun.

Drakk på det meste 7-8 kanner om dagen, uten at jeg merket noen form for fysisk reaksjon på koffeinet.

Og sovner fint 5 minutter etter siste krus kaffe på kvelden...

7-8 _kanner_??

Himmel og hav,- da drikker jeg visst ikke så mye kaffe likevel ;-)

Gjest "skara"

Jeg var veldig glad i kaffe før, kunne drikke flere kopper kaffe før jeg la meg uten å få problemer med å få sove.

Nå tar jeg kun ett par kopper om morgen og selvfølgelig når jeg er på besøk/får besøk:)))

Må vel si jag har merket det på urinen ikke farge og lukt lenger, men har i meg 2liter vann om dagen også da :)))

Annonse

Drikker kaffe hver dag. Hvis det blir tre-fire kopper etterhverandre, kan jeg få en indre frost og blir skjelven ja. Det blir i allefall sånn hvis det går for lang tid uten mat, og bare drikker kaffe.

Kaffe er godt ;)

Hvis jeg får i meg for mye kfofein i løpet av en dag, blir jeg helt "utafor" I tillegg til høy puls, blir jeg nervøs og innbiller meg alt mulig. Tenker på alle mulige slags tragedier og skvetter en meter hvis det ringer på døra.

Hvis jeg får i meg for mye kfofein i løpet av en dag, blir jeg helt "utafor" I tillegg til høy puls, blir jeg nervøs og innbiller meg alt mulig. Tenker på alle mulige slags tragedier og skvetter en meter hvis det ringer på døra.

Hehe, skulle tro du hadde fått i deg sterkere saker*s*

Like skvetten og sjelven som dopvraket i Soouth Park*lol*

Hvis jeg drikker for mye kaffe, blir jeg rastløs, urolig, rask puls, får kalde hender og føtter, hodepine og skjelvende hender.

På gymnaset fikk jeg erfare at dette er en tilstand som er fullstendig uegnet til eksamenspugging.

Kaffe er godt, men ikke litervis... Alt med måte, syns

Annonse

Gjest Calóni

Jeg er veldig sensitiv overfor kaffe, spesielt når jeg ikke drikker det daglig. Her om dagen, så drakk jeg to kopper kaffe, og jeg hadde ikke drukket kaffe på ca tre uker. Jeg var helt skjelven i hele meg, slik at det ble vanskelig å gjøre ting. Vanligvis pleier jeg "bare" å begynne å skjelve på hendene.

Og så blir jeg hyper, da. Sånn at jeg gjør jobben til alle andre (de er ivrige på å helle i meg kaffe på jobb), og skravler i ett sett. Jeg blir virkelig høy på kaffe, så jeg må begrense meg meget ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...