Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jordmor! I går kveld hadde jeg og kjæresten samleie. Da jeg gikk på toalettet etterpå fikk jeg "tømt meg" for sæd. Men da jeg skulle tørke meg kom det ut rosa-aktig tykt slim. Det var ikke mye, ikke mer enn en teskje, og det har ikke kommet mer etterpå. Men jeg fikk sterke kynnere, med murringer både i underlivet og korsryggen. Jeg vet at sæd kan gi kynnere, men nå kom dette slimet i tillegg. Jeg ble også fryktelig kvalm og måtte kaste opp. Kynnerne kom og gikk i et par timer, og så ga det seg. Idag verker korsryggen og jeg har menslignende murringer nederst i magen.

Kan det være slimproppen som har gått? Skal det være så lite slim i tilfelle? Hva bør jeg gjøre? Jeg er i uke 35+1, og vil ikke føde nå!!! Er det greit å gå på jobb?

Håper du kan svare meg på dette!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21849-slimproppen-i-uke-351/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Det kan vara slemproppen men jag tror mera på att det är sperma som har blivit blodtillblandad från dig. Livmoderhalsen är mera lättblödande än vanligt under graviditetn, och det är därför vanligt med mindre blödningar efter samlag. att få kynnere efter samlag är också vanligt och det brukar att gå över efter en stund. Du har dock fått lite mera kynnere än vanligt efteråt, då de också kom tillbaka efter vila. Jag tycker att du skall ta det med ro, vila mest möjligt och undvika stress, för att få detta till att gå över. Om du har ett stressigt jobb, tycker jag att du skall stanna hemma idag.Eftersom du fick så här mycket kynnere efter samlag, tycker jag att ni skall avstå från det i några veckor, då du har kommit till vecka 37. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21849-slimproppen-i-uke-351/#findComment-93803
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...