Gjest Høy BMI Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Jeg har tenkt meg i svømmehallen en tur. På idrettssenteret der har de også solarium, og jeg tenkte å legge meg til litt der også ) Kan jeg dusje rett etter solarium, eller går det ut over brunfargen? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Å dusje rett etter solarium har ingen invirking på brunfargen =) 0 Siter
Moraki Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Å dusje rett etter solarium har ingen invirking på brunfargen =) Nei, men det er visstnok best for huden å vente et par timer før man dusjer etter solarium. Det hadde visst noe med hudirritasjoner å gjøre, antagelig såpe. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Nei, men det er visstnok best for huden å vente et par timer før man dusjer etter solarium. Det hadde visst noe med hudirritasjoner å gjøre, antagelig såpe. Det har jeg aldri hørt om. Gjelder det samme når man har vært på stranda også? 0 Siter
Gjest Høy BMI Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Nei, men det er visstnok best for huden å vente et par timer før man dusjer etter solarium. Det hadde visst noe med hudirritasjoner å gjøre, antagelig såpe. Kan jeg tenke meg! Vet jo ikke om det er solariet som har skylda, men jeg klør som besatt. Nå skal det sies at huden var tørr som ei never, så det kan vel også ha sitt å si. tror ikke det er klorvannet, var i svømmehallen på søndag også, uten noen form for reaksjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.