Gå til innhold

Etter at dere fikk barn........

Anbefalte innlegg

Gjest "skara"
Skrevet

Har dere merket at det å kjøre bil er blitt vanskligere??

Før jeg fikk barn var jeg "udødlig", men gudhjelpe meg hvor det forandret seg fra første dag må jeg si.

Må vel innrømme at det er blitt en type angst, ha med andres barn er enda verre. Er ikke så redd for min egen kjøring, men det er desverre andre etter veiene også da.

Noen med gode tips for en som helst ikke vil kjøre:))))

Skrevet

Nei det har jeg ikke merket noe til. Har til og med tatt busslappen og begynt å jobbe som bussjåfør etter jeg fikk barn. Tror ikke det har noen sammenheng.

Skrevet

Dette kjenner jeg meg ikke igjen i.

Kanskje du burde kjøre selv oftere, så kanskje du kommer over "sperren" du har fått?

Gjest "skara"
Skrevet

Nei det har jeg ikke merket noe til. Har til og med tatt busslappen og begynt å jobbe som bussjåfør etter jeg fikk barn. Tror ikke det har noen sammenheng.

Ok er nok meg det er noe rivruskende galt med :(((

Kansje jeg skulle tatt busslappen gitt??

Beundrer deg, flink er du!!

Gjest "skara"
Skrevet

Dette kjenner jeg meg ikke igjen i.

Kanskje du burde kjøre selv oftere, så kanskje du kommer over "sperren" du har fått?

Pendler en time hvær dag i 16 år så kjøre gjør jeg jo!

Skrevet

Pendler en time hvær dag i 16 år så kjøre gjør jeg jo!

Hm, da kommer jeg ikke på noe mer å foreslå. Kanskje det gir seg med tida?

Skrevet

Jeg synes ikke det er blitt vanskeligere, men jeg er også blitt mer "dødelig", ihvertfall med ungene i bilen!;-)

Så jo! Jeg har merket det du beskriver, uten at det er noen form for angst! ;-)

Skrevet

Ok er nok meg det er noe rivruskende galt med :(((

Kansje jeg skulle tatt busslappen gitt??

Beundrer deg, flink er du!!

Folk reagerer så ulikt. Det er ikke noe annet som gjør at du er redd for å kjøre da? Kan jo røpe at jeg har blitt ei pyse på slalom etter at Knotten meldte sin ankomst for 5 år siden ;-)

Skrevet

Jeg har ikke barn, men jeg føler at jeg har blitt litt mer redd for å kjøre ettersom jeg har blitt eldre!

Kanskje det er fordi jeg har jobbet på sykehus og sett hvor ille det kan gå om det går galt...?

Gjest "skara"
Skrevet

Folk reagerer så ulikt. Det er ikke noe annet som gjør at du er redd for å kjøre da? Kan jo røpe at jeg har blitt ei pyse på slalom etter at Knotten meldte sin ankomst for 5 år siden ;-)

:)))

Ja er vel det at man har mere ansvar og tenker mere på "tenk viss":)))

Gjest "skara"
Skrevet

Jeg har ikke barn, men jeg føler at jeg har blitt litt mer redd for å kjøre ettersom jeg har blitt eldre!

Kanskje det er fordi jeg har jobbet på sykehus og sett hvor ille det kan gå om det går galt...?

Logisk tanke for deg det da!

Er veldig forståelig, værre med meg da:)))))

Skrevet

Kan ikke si jeg synes det har blitt vanskeligere, men jeg tenker meg kanskje litt mer om. Er mer forsiktig med forbikjøringer nå.

Men jeg har flere ganger kjørt alene med barna (+ stor mage) turer på over 10 timer. Det har gått helt greit det.

Gjest nosigns
Skrevet

Jeg ble også mer forsiktig ang bilkjøring etter at jeg fikk barn. Tenkte plutselig konsekvenser hele tiden. Og jeg kunne jo ikke sikre barna kun ved å kjøre forsiktig, jeg var jo avhengig av at alle andre i trafikken kjørte forsiktig også. Grøsste når jeg møtte store trailere og slikt. Men det gav set etter en stund.

Skrevet

jeg kjører ikke _en_ dag uten å se for meg blodsøl og smadrede bilvrak!! Og jeg har ikke engang barn!

Gjest "skara"
Skrevet

jeg kjører ikke _en_ dag uten å se for meg blodsøl og smadrede bilvrak!! Og jeg har ikke engang barn!

Uff da...tror ikke jeg skal klage alikevel det hørtes jo ikke noe bra ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...